💬
Logga in
Fuska.se

Metroid

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag är i snö världen sen ska jag till ett speccielt ställe, men man måste typ ha wave-nånting vad ska jag göra för att få den?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

ja berätta lite mer var du är

24 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Jag har saken man drar in kraft (laddar), missil , speed ball (elr vad den heter) dubbel hopp sen har jag inge mer saker man ska ta nå speciell sak. vilken sak jag ta sen?

25 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Just snövärlden är dryg. Vet inte vad du ska göra om du inte säger hur många rum in du är.

Nivå 0 · Nykomling

jag tror jag vet vad han ska göra. han ska gå upp till det där stället där man först träffar såna där aliens och sen gå vidare.sen ska han gå in mot höger och hoppa upp på nån plattform och sen skjuta ner nån istapp som är i taket med missiler sen ska han hoppa upp på den gå vidare sen finns det nån plattform där det finns en dörr gå in där osv.

26 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

ja tror han e där han ser en lilla dörr för första gång typ, o han ska försöka hitta wave beam nu

27 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Det är väl den stora isdinosarien (minns inte namnet) som man måste möta för att få Wave Beam?

30 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

japp han man ska lägga morph bombs elr vad det heter :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

dark link: men vart är isdinosarien???

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

I phendrana shorelines kan du hoppa till en plattform som svävar i luften som du bara kan nån me Spacejump. Därifrån till en liten avsats (tima hoppen bra) och därifrån så är det bara att springa, inga svårare pussel (tycker jag)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

I phendrana shorelines kan du hoppa till en plattform som svävar i luften som du bara kan nån me Spacejump. Därifrån till en liten avsats (tima hoppen bra) och därifrån så är det bara att springa, inga svårare pussel (tycker jag)

hr kommer jag till phandrana shorelines???? :wacko:

3 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Kolla kartan så kanske det finns ett rum som heter så? :huh: Annars är det väl nånstans i Phendrana Drifts. :P

5 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

tror de e de första stora området man kommer till, när man kommer till Phendrana första gången

9 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

asså har du inte fått hjälp från spelen typ?!? :huh:

de brukar ju komma typ en såndär meddelande att de har hittats nån sorts vapen i en viss område lr de e temeratur ändringar lr nåt sånt.......jag har ju t.o.m fått sånt när jag inte ens behövt det o redan visste va ja skulle göra :huh:

28 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Spelet bör informera dig att det är något konstigt med rummet Chapel Of The Elders. Det är dit du ska och besegra Sheegoth.

15 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

juste man skulle skjuta missiler på totemearna på sidan av vägarna när man kommit högst upp för chapel of elders. då det kommer en morph boll håll där man lägger morph boll bomber i.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Tack för hjälpen nu klara jag det!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in