Är ni med på att försöka slå rekordet på att vara inne samtidigt. Ni kan skicka pm till mig eller skriva det här. Så småning om kommer vi att bestämma en tid.
Rekord
Jag är helt med...
Vad sägs om att vänta tills fler läst detta medelande och sen bestämma tid.
Ja, jag trodde inte att nån skulle svara.
2 med 41 kvar
Typ om alla vi som läser kan komma hit kl.17.00 imorgon typ eller så, för alla kan inte bestämma tiden nu hehe, då är det redan en rekord :P
Du Ferrie är du med eller. Nej vi ska vänta tills det är fler som är med.
Ja jag är väl med, men det är bättre om du sproder information när vi ska vara så alla inte ska sitta här i en klump och vänta tills när vi ska vara här igen. Får alla se när så kommer dem kanske. Får dem inte se så kan du ha missat några personer, och dem kanske inte kollar på inlägget mer..
Så du menar att jag ska skriva det i varje innlägg jag skriver eller skriva det i min signatur eller vad? Men då vet jag inte hur många som är med.
3med 40kvar
NEj du kunde ha skrivit det i början av hela ämnet eller med undertexten innan man klickar in på ämnet kunde detju stå typ: REKORD! sen under: Kom hit kl.1500 på tisdag ska vi slå rekord.
Men det kan ju vara rätt svårt att komma på en tid dessutom kan mnan ändra.
Jag är med.Undrar hur många det blir.Rekordet nu är 42samtidigt.Jag tror att det nya rekordet blir ungefär 100st Samtidigt
Ja är med
Tack. Hoppas det blir ett storslaget rekord.
5 med 38 kvar. Minst
99% att jag kommer vara med.
Vadå 99procent?
jag kan vara med, men d beror på vikken tid...
ja kan alltid försöka...
Hm vad sägs som om den 29:de februari kl 18:00.
Om FireBall är med så är det 7med 36kvar annars så är det 6med 37kvar så FireBall lämna besked.
hag hoppas att jag kan vara med
Jag kan(inte på lördagar och söndagar)
Den 29:de är en söndag.
Om FireBall är med så är det 8med 35kvar annars så är det 7med 36kvar så FireBall lämna besked.