WASD Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) när jag surfar på nätet eller spelar helskärms spel så kommer denna rutan upp: http://h1.ripway.com/ow123/namnl%C3%B6s.JPG jag undrar varför den kommer upp? min dator är på lagning & detta är (*nu kom den upp igen*) en lånedator & problemet uppstod när jag hade haft den i ca 1 vecka. Redigerat 24 April 2006 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Du har virus i din dator! Ta bort "Dölj dolda filer", sedan navigerar du till C:\ WINDOWS\TEMP\ Sedan Tar du bort filen som heter " WIN7AA.TMP ". Om det blir fel på datorn efter det så MÅSTE du systemåterställa datorn! Sedan får du ringa till en virus support! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 aja, det är ju bara en lånedator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 ta bort temp mappen helt då den ej är skit viktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Temp mappen är viktig! :angry: Det är " Temporary internet files " som inte är viktig! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 kan jag ta bort den om jag använder firefox då? (en annan webläsare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jaha jag har ju lensat bort temp mappen men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag citerar mig själv! Du har virus i din dator! Ta bort "Dölj dolda filer", sedan navigerar du till C:\ WINDOWS\TEMP\ Sedan Tar du bort filen som heter " WIN7AA.TMP ". Om det blir fel på datorn efter det så MÅSTE du systemåterställa datorn! Sedan får du ringa till en virus support! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.