Kollar någon på det? Jag brukar kolla på varje avsnitt. Dem är ofta intressanta...
Outsiders
jag kollar sällan på det men jag har för mej att det går ganska sent?
Jag har väl sett några avsnitt av det och det kan väl vara ganska intressant ibland
↗ till inläggetjag kollar sällan på det men jag har för mej att det går ganska sent?
Nej,det går kl.20:00.
OnTopic:Nja kollar ganska ofta på det men jag har missat 3 avsnitt =\
Nej,det har jag inte. Tittar inte på så mycket tv nuförtiden
btw: jag är The_Outsider i chatten ;)
↗ till inläggetAha så det är du som är den skumma typen..Nej,det har jag inte. Tittar inte på så mycket tv nuförtiden
↗ till inläggetJodå, jag skummar omkring där iblandNej,det har jag inte. Tittar inte på så mycket tv nuförtiden
Kollar den ibland,men det är juh de att man missar den när den går så tidigt....brukar komma hem först 22:00 när man är me sina polare
det är ju töntigt alla som är med i det är ju dumma i huvudet ;) ;) ;)
Dom är lugnt sagt lite annorlunda och har speciella förmågor. Äta glas etc. Sjukt men relativt roligt och intressant program. :)
Den där manliga strippan vart ju f*n helt sjuk...
↗ till inläggetdet är ju töntigt alla som är med i det är ju dumma i huvudet ;) ;) ;)
Om du verkligen tror att alla som är med där är dumma i huvudet, så är det nog snarare du som är det...
Vissa i programmet är helt sjuka i skallen, andra inte.
Kolla rpå det ibland, om datorn är upptagen.
I det senaste avsnittet handlade om folk som har lite annorlunda yrken. En klippte håret kring penisen och gjorde frisyrer av det håret där. En annan jobbade för olika barer i London. Hon har mycket kändiskontakter och hennes uppgift är att hennes rika kompisar ska handla mycket i baren... En annan var Dejtcoach...
>_>
↗ till inläggetRykten? Du menar väl yrken.I det senaste avsnittet handlade om folk som hade lite annorlunda rykten. En klippte håret kring penisen och gjorde frisyrer av det håret där. En annan jobbade för olika barer i London. Hon har mycket kändiskontakter och hennes uppgift är att hennes rika kompisar ska handla mycket i baren... En annan var Dejtcoach...
>_>
Corpsegrinder: Ja jag menar yrken skrev lite fel. Ska ändra det. De var inte speciellt dumma i huvud för det kan jag påpeka...
http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=2684
Finns att läsa lite mer där. :) Men mja. Jag har bara tittat lite. Men jag tycker det är jävligt intressant. Man kan väl visst tycka att det är lite sjukt såsom Randy, 52 år gammal och leker Peter Pan.
Udda människor men som är jävligt intressant faktiskt. ;D
Att vara annorlunda kan inte alltid vara lätt, speciellt om man har ett unikt ansikte. Läste om han som var helt röd i ansiktet...
han som klippte pubis håret = :meddum: :meddum: :meddum: