💬
Logga in
Fuska.se

Mardrömmar

32 svar · startad · 🔒 låst

Har aldrig fått någon mardröm om fuska.se, det låter konstigt.

Moderator Moderator

Har man mardrömmar om fuska så ska man nog sluta att vara inne på datorn och på sidan :S

Nix, har inte drömt om fuska.se. Däremot har jag drömt om intenet. Helt skumt, jag var en snubbe som sprang igenom hemsida efter hemsida.

Jag har inte drömt om fuska.se, tror jag. Däremot har jag haft mardrömmar om min dator.

àldrig haft nån.. :P

nepp, jag drömmer inte om hemsidor ^^

Jag brukar inte drömma om www.fuska.se men jag drömde att jag världens bästa på Bf2 :).

Nu är det en Engelsman sen kommer en Japan jag ska slå de..!! Hoppas jag.

Senast ändrad:

Bambi
↗ till inlägget

en gång drömde jag att MeM och NesseN kom insmygandes i mitt rum mitt i natten. :(

Det var ingen dröm! O_O

drömde om habbo har inte spelat det sen 2 år sen...

datorn bugga, habbo gubbarna såg hämsk ut ...

Sen ramla jag ner på golvet och fastnade nån stans. Sen blev det som ultra visus..

blä vilken dröm

En gång drömde jag att jag köpte en lott och vann hela potten :)

27 Apr 2006
↗ till inlägget

Nej jag har inte drömt några mardrömmar om Fuska.se. Dock har jag drömt drömmar om Fuska.se Drömde att jag blev #11 Hedersmedlem. :)

Bestäm dig!

Jag har inte drömt om fuska.se (om du har gjort det borde du kanske vara mindre på fuska)

Finns ingen anledning att drömma om fuska.se -.-

De enda drömmarna med koppling till fuska.se jag haft har varit lite intima drömmar med administratören. http://www.flashback.info/images/smilies2/yes.gif

Eller vänta, det var ju inte drömmar. :P

Ni kan sluta mobba killen nu och eftersom tråden inte kommit någonvart låser jag.

*låst*

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.