💬
Logga in
Fuska.se

Registrera Sig För Online-spel?

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag undra hur man registrerar sig för online spel? Hur ska göra för att kunna ladda ner banor till lemmings. jag har registrerat mig på www.yourpsp.com men det kommer aldrig något brev med den där koden.

När jag försöker registrera mig igen så funkar inte koden som man fär när man köper pspt. E det någon som vet hur jag ska göra??????

Nivå 0 · Nykomling

kan bara svara på en fråga o de är med ett brev du ska få . de kommer om nåra veckor . de skickas från philipinerna :S

28 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Kommer det där paketet efter flera veckor ? Jag har väntat i mer än en månad .. <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kommer det där paketet efter flera veckor ?  Jag har väntat i mer än en månad .. <_<

vilket paket ?

Nivå 0 · Nykomling

När man regristrerar sitt PSP på yourPSP.se så ska man få ett välkommst paket hem skickat.

"Vi kommer att skicka ett PSP-paket till dig som bl.a innhåller Spider-Man 2 på UMD video*, samt anmäler dig till en PSP-tävling som hålls varje månad."    -yourPSP.se

* Så länge lagret räcker.

Nivå 0 · Nykomling

ledsen men det gäller inte längre ! de va innan jul . det är jätte många som inte fått fast dom regga sej i oktober

29 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ok, synd... Dom kanske ska ta och ta bort det från sidan då.

Nivå 0 · Nykomling

jo man tkr ju de men de ä väl bara för att dom ska få många att regga sej . :S

1 May 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

jag menar inte att registrera sig på sidan jag menar att registrera sig för nätverksspelande.

Nivå 0 · Nykomling

jo men på yourpsp.com så trycker du längst upp på nätverksspelande eller nått. och reggar dej den vägen .

2 May 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Det är ju det jag har gjort men koden kommer aldrig!!

Nivå 0 · Nykomling

då fins det nått som kallas vänta

tråkit?

ja vist men vad ska man göra

5 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ring kundtjänsten

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Men det har gått mer än 30 dagar. vad är nummret?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Logga in på nätverksspelande på yourpsp då kmr det upp en ruta där det står att du kan beställa ny PIN.

Jag vet inte deras nr.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in