💬
Logga in
Fuska.se

Hur Fick Ni Xbox?

125 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

ja jag ska ta hem en kompis men nästan igen är bra på Halo av dom förutom 1 men vi är nästan aldrig. Ja jag vet att det finns 2 buggar på keyes. B)

Nivå 7 · Fuskare

Jaja men öva upp dom då. Men det går faktiskt lättare om man är 2 även om den ena är kass :)

Nivå 6 · Fuskare

Det har du rätt i! :lol:

Vilka vapen tycker du är bäst? :huh:

Nivå 7 · Fuskare

JAg tycker att Snipern är riktigt bra! Fast den funkar ju inte på the flood...

Needlern är go som s*tan. Inget är bättre än att springa mot en elite och Peppra upp tjugo skott i han och sen lyssna till 20 exploderande nålar...

Haglet är skitbra att döda Flood med, Den kör jag rätt mycket med.

Nivå 6 · Fuskare

Jag gillar Snipern från lågnt avstånd och Hagelbussan är totalt grym :rolleyes:

Nivå 7 · Fuskare

Pistolen är go att döda grunts med

Nivå 6 · Fuskare

Vilket Fordon gillar du mest?

Nivå 7 · Fuskare

Bansheen tror jag...Warthogen har jag tröttnat lite på...det är alltid jag som kör den när jag spelar cooperative...

Nivå 6 · Fuskare

Jag måste också alltid köra Warthogen på cooperactive. När jag är med vänner så¨att säga. Bansheen är ganska rolig och Scorpion är så seg! :)

Nivå 7 · Fuskare

Seg och seg... Jag och en kompis har lyckats slå en volt med den...

Nivå 6 · Fuskare

Den är kanske inte så seg men den är inte snabbare än Dom andra. Scorpion är lite såligt därför medhjälparna man har på den dörr mycket lättare än med andra fordon.

Nivå 7 · Fuskare

Japp... Dom hoppar ju inte av ens om fiender slänger en Plasmagranat på den

Nivå 6 · Fuskare

Vilken är den bästa granaten då?

Nivå 7 · Fuskare

Frag granat tar nog mest men plasma granaten fastnar ju...svår fråga...

Nivå 6 · Fuskare

jag tycker Plasma granten. :)

Nivå 7 · Fuskare

Olika från gång till gång för min del... Plasma granaterna kanman ju inte valla...

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

kassler, du som verkar så bra på å slå voltar å sånt med scorpions...har du lyckats få upp en warthog på taket på blood gulch?

^^

Nivå 6 · Fuskare

Olika från gång till gång för min del... Plasma granaterna kanman ju inte valla...

Vilken är snyggast av färgernaman kan välja på Halo? :unsure:
Nivå 7 · Fuskare

Svarar på båda frågorna nu

Trunks: Jepp det har jag...Jag så en bild på internet var det någon kille som fått upp båda scorpionsen, 2 warthogar och fyra ghostar.Hur???

Fille: Svart är snyggast men jag kör med Gray och Sage. Jag har 2 gubbar på det Kassler och Omega_Nisze

Nivå 6 · Fuskare

Svarar på båda frågorna nu

Trunks: Jepp det har jag...Jag så en bild på internet var det någon kille som fått upp båda scorpionsen, 2 warthogar och fyra ghostar.Hur???

Fille: Svart är snyggast men jag kör med Gray och Sage. Jag har 2 gubbar på det Kassler och Omega_Nisze

Jag gillar mest Sage! B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in