Danne_Hawk Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 :D Hej! Jag har ett account som e gratis och kunde spela några gånger men när jag förökte senast så stod det på varenda server att typ Free Acountusers are not able to login right now please try again later så jag föröskte dagen därpå men det hände samma sak e det nån som om det fortfarande e så? Jag hade själv testat nu på en gång men min data som jag har det på har systemkrashat Tack i Förhand! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 man kan bara spela i 3 dar sedan kostar det minnst 8 $ i månaden MEN, om servrarna inte är fulla (som dom nästa alltid är) så kan du spela även om du har gratis account Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 jag arh gratis account och ahr spelat i ett år nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.