Vilken film är läskigast som du har sett? Och data spel?
Min läskigaste är nog "Jeepers Creepers 1 och 2" lite läskiga :D
Spel är F.E.A.R
Vilken film är läskigast som du har sett? Och data spel?
Min läskigaste är nog "Jeepers Creepers 1 och 2" lite läskiga :D
Spel är F.E.A.R
Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus...
Läskigaste spelet var nog kanske... Time Spliters nånting det kommer massa Zoombies... Hatar dom verkligen...
Det läsgigaste spelet jag spelat är lungt Undying
och jag har spelat FEAR men det var ju inte läskigt alls
spel: silent hill
film: exorsisten begynnelsen
Film: Iors film
Ok... Jag ändrar no F.E.A.R för nu har jag spelat Quake 4
Det leskigaste filmen jag har sett är nale puh jag skoja jag har sett monga leskiga filmer men jag vet inte vilken som är leskigast. :lol:
Film: The Ring
Spel: FEAR eller "We don't go to Ravenholm" på Half-Life 2 :S
Film: The ring
Ett läskigt spel vet jag inte, men en läskig film är The Grudge.
Har inte spelat något jätteläskigt spel men det läskigaste måste nog vara AVP2 när man lirar som human.
Film: Teletubbies i snön
Film: Exorcisten
Spel: FEAR nog för att det inte var nå läskigt men läskigaste.
Brunhilde: lol?
Inget spel har varit läskigt.
The Ring är ju mer komedi än skräck...
Läskigaste filmen kanske är The Grude, men bara på premiären på Bio, hemma senare var den skrattretande :P
Spel: Doom 3 är väl läskigt fast inte så att man blir skrämd direkt
Film: Exorcisten är skrämmnde främst för att det utspelar sig mitt i en stad och att den utspelar sig mitt i en förort och att det har hänt på riktigt.
Det är ganska skrämmande stämning i Halloween och Halloween 2 ochså när Michael Myers smyger runt och kollar in sina offer innan han dödar dem
Film ; Doom 3 eller Jeepers Creepers
Spel ; F.E.A.R eller Hl2 We dont go to Ravenholme, så j*vla läskigt
Film:Psycho Spel:Condemned.
↗ till inläggetDet där låter som The Blair Witch Project.Den läskigaste film är nog en film (kommer inte ihåg namnet) som det var några människor som var ute i skogen, asså dom hade gått vilse. Sen hände det lite läskiga saker i skogen , typ en häxa som dödade barn bodde i skogen i ett fult hus...
Den läskigaste filmen jag har sett måste vara Besökarna. Spel är nog Doom 3 men inget av det där är direkt läskigt.
The aminity house of horror [stavfel]
Kunde man inte pusta ut en ändå gång på hela *piip* filmen.
Otäckt!
↗ till inläggetDen har jag inte sett. Kanske skulle kolla in denThe aminity house of horror [stavfel]
Kunde man inte pusta ut en ändå gång på hela *piip* filmen.
Otäckt!
Spel : F.E.A.R
Film : ??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in