💬
Logga in
Fuska.se

Surf!

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag älskar surfbanor som surf_ski, men det finn ett problem: jag kan inte surfa snabbt! är det någon som kan skriva TYP exakt hur man ska göra när man surfar ??

Jag är tacksam för alla svar !

Nivå 0 · Nykomling

Man tränar mkt såklert.. det tar långt tid, spela de mkt kom på ett eget sett att surfa så...

Nivå 0 · Nykomling

sikta inte för högt! och använd musen hela tiden (det är bra med mycket sense)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

jag har as-lätt mus, men när jag "spectatar" så ser det ut som att alla flyger, hur gör man det ?

30 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

träning?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

amen ååå, ja tränar säkert 3 timmar varje dag, en gång så funkade de att trycka på uppåt-pilen när jag var i en uppförsbacke och kollade rakt in i snön - uppåt mot rampen (surf_ski)

Nivå 0 · Nykomling

asså när jag surfar andvänder jag knappen a eller d beroende på vilken sida. jag andvänder inte W DeN Ska du inte andvända om du vill åka snabbt om du viöll åka snabbt andvänd a eller d!!!!

Nivå 0 · Nykomling

då du tror att han använder W? du dör ju bara då <_<

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

nej men, en ggn när ja höll på att ramla ner så tryckte ja på en massa knappar och plötsligt åkte jag uppåt i "rampen" när jag tryckte på W, men de kanske blev nåt fel !

1 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

du kanske siktade uppåt och klickade på W då åker man ju upp, eller så va det bara lagg

2 May 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

kanske, kanske !!

Men är det ingen som kan skriva typ vilken vinkel man ska hålla musen eller nåt ?

3 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

rakt :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in