du har aldrig tänkt på att skriva nåt annat än en rubrik va?
Vilken Pokemon
Men....? jag skrev ju! :blink:
aja, såhär skrev jag men det kom inte fram då:
"Jag har 4 st pokemon och jag vill gärna ha någon mer, här är dom som jag har nu:
Arcanine Lv 99
Delcatty Lv 99
Latias Lv 98
Blastoise Lv 80
Det var dom, men vilken pokemon tycker ni jag ska ha mer?"
ampharos och en meganium,sceptile eller nån annan gräs-typ.
Hm.. okej :P ska fundera på saken :zzz:
Hur kan man få en Meganium på FR/LG R/S ?? utan AR eller GS eller NC
Hm... Vet inte riktigt, men jag får mina från Pokemon Colosseum...
Man kan ju också få från Emerald.
aa när man har fångat alla pokemon...får man ju välja... ^_^
tråkigt att man inte kan byta från crystal/silver/guld till ruby/saphire/emerald då kunde man haft Mew... :D
Aa :zzz: det e lite synd... men dom kanske gör ett spel som Crystal fast med bättre grafik?
ja men man kan ju inte få Mew på crystla det är ju Röd/Blå som man byter över dit...men om man skulle kunna få det skulle dom nog tagit bort den buggen...
jag tycker du borde lägga in meganium och tyranitar
Som Flygon sa: En Ampharos och en bra Grass-Pokemon. Och jag såg nånstans där det stod att man kunde byta över en Pokémon från G/S/C till Pokémon Stadium 1 eller 2, till Colosseum och sist till R/S/FR/LG/E.
Nu är mitt team såhär:
Arcanine Lv 100
Delcatty Lv 100
Latias Lv 100
Blastoise Lv 82
Sen så ska jag nog lägga in Tyranitar när jag får honom på Colosseum, och jag håller på att träna upp Meganium där.
Fast jag funderar på om jag kanske ska ha en Raichu, jag har tröttnat lite på Ampharos.
Men jag kanske inte behöver en blixt eftersom både Latias och Delcatty kan Thunder.
Okej, då behöver du nog ingen Electric-Pokémon.
Golem, Hitmon.........
Som Flygon sa: En Ampharos och en bra Grass-Pokemon. Och jag såg nånstans där det stod att man kunde byta över en Pokémon från G/S/C till Pokémon Stadium 1 eller 2, till Colosseum och sist till R/S/FR/LG/E.
men det var ett skämt...tror jag i alla fall...för man kan väl inte byta från nintendo 64 till Gamecube...? :blink:
eller...?
Njae, vet inte riktigt.... Kan man inte skicka Pokemon från datan till Colosseum på TV:n?
Va!? Det har jag aldrig hört talas om.
Nej, det kan man inte.
Teamet: Lägg in Metagross och någon Fighting. Alla dina Pokemon ser ut att ha Special-attacker, så skaffa fysiska.
Machamp är bra..
hitmonlee,hitmonchan lr hitmontop är också bra...