💬
Logga in
Fuska.se

Buggar

187 svar · startad · 🔒 låst

på mitt silver så kunde jag möta lugia och ho-oh vilda i gräset ofta det började att bli jobbigt så jag började om....

nyss så telades jag från Weather instistute till prof. Birchs labb!

FireRed_Man:Varför fånga du inte fullt med Lugia o Ho-oh och trada dom!

22 Jun 2006

ja, du kunde gett dom gratis till folk, eller tvinga dom betala 50 kr för en!

24 Jun 2006

Lite afärsidér hä hä :D !

aja BTT!

Vadå?

BTT=Back To Topic=tillbaka till ämnet

25 Jun 2006

hände en bug när jag spela emerald.jag har börgat om eftersom det blev tråkit så när jag gick in i första affären så kom jag ut ur elitfyran's dörar jag sitter fast så jag måte börga om igen!

↗ till inlägget

hände en bug när jag spela emerald.jag har börgat om eftersom det blev tråkit så när jag gick in i första affären så kom jag ut ur elitfyran's dörar jag sitter fast så jag måte börga om igen!

Gick du in i en dörr men kom ut ur elite 4 tornet?

Nånting liknande har hänt mig,att jag gick in i en dörr men kom ut ur en annan :wacko:

Min Torchic utvecklades Till Blaziken i stället för Combusken på Lv.16. :blink:

↗ till inlägget

nej jag gick in i affären sen köpte jag en potion och sen när jag gick ut ståd jag vid elit fyran sjukt!!!

Min Picachu levlade ner en gång men fick mer i attack och defens och så :S

26 Jun 2006
↗ till inlägget

Min Picachu levlade ner en gång men fick mer i attack och defens och så :S

så hände med min kyogre också
1 Jul 2006
↗ till inlägget

FireRed_Man:Varför fånga du inte fullt med Lugia o Ho-oh och trada dom!

jag gjorde det och nu när jag började om kunde jag ha en mew som start pokemon!!

Ha ha!Coolt!Valde du den också?

21 Jul 2006
↗ till inlägget

Ha ha!Coolt!Valde du den också?

han ljuuger

en bugg på mitt crystal jag fick börja med suiceu och ner jag klickade på meny så stock det abra teleport men jag har ingen abra.

Nu hände äntligen en bug :) men den var inte så kul :( :Jag hade tränat min Aron till Lv.15 men när jag sparade,stängde av,satte på efter en stund så var den i Lv.13 :( .

Jag har fått Lugia och Rapidash i Level noll på silver. :P

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.