↗ till inläggetja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte?
Hej! Jaaa det är det verkligen det är ju hur kul som helst! :D
Hej! Jaaa det är det verkligen det är ju hur kul som helst! :D
↗ till inläggetmin åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!
jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ??
Ehh hallå! Vad gör ni i det här forumet då? :blink:
↗ till inläggetjag tycker att du ska köpa den! :rolleyes:ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte?
Klart att du ska köpa det! Det finns ju en massa nya och roliga saker som inte fanns i originalet The Sims.
nej nej NEJ!
Köp inte Sims 2
köp det ja tror inte du kommer ångra dig om jag säger så :D
↗ till inläggetJa, lätt.ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte?
Man kan ju glida till shopping center och allting.
Man ska definitivt köpa The Sims 2. The Sims 2 är det bästa RPG-spel jag har spelat på en dator. :cool:
↗ till inläggetDet är inget RPG :o Det kallas Simulator ^^ Var ifrån tror du dom fick namnet Sims om inte från Simulator? :P Jo det är långvarigt spel så, köp ^^Man ska definitivt köpa The Sims 2. The Sims 2 är det bästa RPG-spel jag har spelat på en dator. :cool:
The Sims 2 är både simulator och rpg. :bah:
↗ till inläggetThe Sims 2 är både simulator och rpg. :bah:
Ehm.. Nej? Och köp spelet ffs! :D Det aeger (iaf i början)
RPG är när man spelar som en viss person med en viss story och det gör man inte i sims. I sims kan man spela vilken person man vill och välja precis vad dom ska bli (fast det kanske inte blir som man har tänkt ;)). Jag vill inte påverka dig på något sätt men jag säjer bara: KÖP; KÖP; KÖP!!!
såklart att det är lönt att köpa det
köp det!! :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in