💬
Logga in
Fuska.se

Min Första Pokemontunering

39 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag ska nu ha min första Poketunering på MSN. Några som vill delta? Ni vet säkert hur det går till.

Det börjar klockan 3 imorn. Skicka ett hotmail meddelande till mej. [email protected]

Där ska ni skriva vilka attacker och vilka pokemons ni ska ha.

Första striden är Flygon VS Megani.

Ni säger vilken attack eran Pokémon ska ta. Ni kan exempel säga: Flygon ta en Trippel Dragon Claw! Det betyder tre attacker på raken.

Ett exempel på en match:

... säger: Typhlotion ta en Earthquacke!

...2 kanske säger då: Medicham ta Detect!

Dommaren (jag): Typhlotion skuter iväg en Earthquacke men i sista stund tar Medicham en Detect och skyddar sej.

Det var ett exempel.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag är med.

Nivå 5 · Fuskare

Vadå? tyvärr vet jag inte alls hur det går till... orkar någon förklara? :)

Nivå 5 · Fuskare

Jag vill gärna vara med, vilken dag är det då ? PS.då får du vara inne på msn lite oftare oxo DS.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

Klockan 3 idag. Om 20 minuter snart alltså.

Skynda er att kontakta mej på Hotmail och skriva vilka Pokémon och vilka attacker. Max en starter. Om ni inte hinner idag så blir det klockan 3 imorgon istället.

OBS! Bara tre pokemon i ditt team.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

jag är med, det blir imorrn.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7

Bra. Men några fler måsta vara med

Nivå 4 · Lärling

jepp, men ingen va ute så ja och medion hade en träningsmatch.

Kom igen, om snooze gör en turnering vill alla va med!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jaa, om man hinner kör anu så ^^

Jaa, om man hinner kör anu så ^^

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10

Vi kör imorn klockan 3

vill också va med hörni! :D

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #12

Ok. Du får köra mot medion efter första matchen. Kolla in matcherna som är före.

Jannejan ska köra mot nästa som vill vara med.

Mailat dig Eric.

Ska jag adda din msn?

men hur menar du att man ska vara med? :huh: :huh: :huh: för ja kommer att vina !

Nivå 3 · Lärling

jag kan va me men jag har inte allas msn... :(

skriv järna upp dom :D

Nivå 1 · Novis

nog ska ja va me! :D

men ja kan inte maila! :( men fattar själv vad du inte menar? om du menar att först vi ska maila sen adda dig eller hur ? förklara lite!

1 May 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #17

Du ska maila mej och säga vilka pokemons du ska ha och vilka attacker. Jannejan får köra mot Lexal.

Jag har sett ditt meddelande Lexal men man får bara ha 3 pokemons. Dom som vill vara med måste maila mej och skriva vilka pokemons dom vill ha och vilka attacker. Jag vet redan vilka flygon ska ha.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Du ska maila mej och säga vilka pokemons du ska ha och vilka attacker. Jannejan får köra mot Lexal.

Jag har sett ditt meddelande Lexal men man får bara ha 3 pokemons. Dom som vill vara med måste maila mej och skriva vilka pokemons dom vill ha och vilka attacker. Jag vet redan vilka flygon ska ha.

Kk.

Mailar dig nu.

Nivå 5 · Fuskare

Shadowearth: Var inte kaxig nu! Du är ingen spåman. Du vet inte om du kommer att vinna.

Nivå 4 · Lärling

matchen mellan mig och Megani är avgjord, jag vann. om lexal dök upp på matchen mellan han och Medion vet jag inte.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.