jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Asså. Celebi är inte med från början >_< Man behöver inte fånga den för att få dexet klart. Men när man fångar den. det är först då man ser dens plats i dexet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Asså. Celebi är inte med från början >_< Man behöver inte fånga den för att få dexet klart. Men när man fångar den. det är först då man ser dens plats i dexet Joo men jag har alla pokemon i crystaloch det var en bugg :o men när jag hade tagit ur spelet från gb så när jag kollade igen då var det 151. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 nej jag har aldrig haft alla men jag har sett alla pokemon man kan ha på gul( alltså att dom finns i Pokedexen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 nej jag har aldrig haft alla men jag har sett alla pokemon man kan ha på gul( alltså att dom finns i Pokedexen) Varför fångar inte du dom da?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag har bara 11 ifran alla pa silver, bl.a Mew och Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ha! har 3 av varje på mitt silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ha! har 3 av varje på mitt silver. Varje av vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ha! har 3 av varje på mitt silver. mew och mewtwo, Kanske! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ha! har 3 av varje på mitt silver. Det tror inte jag på >_<* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 synd. men jag kan ju inte bevisa det. du får helt enkelt tro på mig (eller inte). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 synd. men jag kan ju inte bevisa det. du får helt enkelt tro på mig (eller inte). Jaja,jag får väl tro på dig da! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg