hur kommer man in i den där jette fisk huvudet i dondons kavern vid goro cyty (stavas) :unsure:
Hur Kommer Man Vidare?
ge en fisk till den så den gapar och sluker dig ! in på denna fusk allt står här vad du ska göra! http://www.fuska.se/nintendo64_fusk/zelda_...lfusk-4643.html
nej inte i den jag menar den somm bara har ett huvud idondongs kavern ingongen till dongons kavern (stavas) ligger i goron citi där tror jag man får eld stenen där anvender man myket bomber
↗ till inläggetjaha men du ska hitta bomberna först sen ska till ögonen och lägga en bomb som blir ögat rött ! gö de på båda så öppnas munen !nej inte i den jag menar den somm bara har ett huvud idondongs kavern ingongen till dongons kavern (stavas) ligger i goron citi där tror jag man får eld stenen där anvender man myket bomber
tack för båda grejerna för jag är inne i den där fisken jabu jabu för jag orkade inte vara ide där stellet men en fråga till vart legger man bomben?
↗ till inläggettack för båda grejerna för jag är inne i den där fisken jabu jabu för jag orkade inte vara ide där stellet men en fråga till vart legger man bomben?
Du ska gå omkring i templet och till slut kommer du till
en "bro" som går över ögonen (om du menar Dodongos Cavern, annars vet jag inte vad du menar! :P ). Det finns hål över ögonen där du ska lägga bomber, och när de exploderar så öppnas munnen! :cool:
tack :cool: nu ska jag bara komma ut ur den där fisken <_<
//Rensat\Esca~//