Boffaroffe Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Fäst ämne = klistra ämne. Neka ämne = bara vi mods kan se ämnet, inte ni medlemmar. Slå ihop = om det .ex är 2 stora trådar om samma sak så kan vi lägga ihop så det blir en enda stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Okey då förstår jag era moderatoralternativ i forumet. Kan ni göra något annat som inte vi andra kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Dom slipper reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Stor fördel... Har redan blockerat all reklam på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jag är ju modd på nossloads forum så jag vet redan allt efter som han också har Invision Power Board. Det är inte så märkvärdigt bara det att man kan ändra andras inlägg och de där som ni redan kan. (som om ni inte visste att moddarna kan ändra era inlägg *doh*). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 om man har ett eget forum (som jag har haft) så är man ju admin på den sidan & då får man moderator alternativ & Admin alternativen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Varför ska man sätta ämnet osynligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Om vi, mods, kanske ska diskutera något som har hänt i tråden, så slipper man låsa och att det kommer massor folk som skriver i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Ni har väl någon Mod CP eller Moderatorkontrollpanel också va? Jämte 'Inloggad som:' menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Fuskaren, varför ska de fästa ämnet? De visar bara moderatorns meny. Än sen? jag undrade bara vad de menade med det men nu vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 tack nu vet jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Hur ofta brukar ni neka ämnen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.