Om NÅGON har ett snyggare emblem än mitt ger jag denna person ett visst antal FM beroende på hur snyggt det är. Mitt emblem laddar jag upp snart
Mario Kart Ds Emblem Tråden
Zeem
Nivå 4 · Lärling
Ceto
Nivå 6 · Fuskare
vad är emblem eller vad det nu heter? :P
ville10
Nivå 3 · Lärling
Zeem
Nivå 4 · Lärling
Larath
Nivå 5 · Fuskare
har två antingen en triforce på röd bakgrund eller sveriges flagga (nuvarande) ingen bild behövs va? alla vet väl hur en triforce och sveriges flagga ser ut?
Zeem
Nivå 4 · Lärling
Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå!
Ceto
Nivå 6 · Fuskare
vem bryr sig :gitarr:
Shadow of Darkness
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inläggetLol det går det visst. Om jag hade ork skulle jag kunnat visa dig minst 100 som är snyggare.Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå!
Zeem
Nivå 4 · Lärling
Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå!
Shadow of Darkness
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inläggetSluta spama. För det första så kopiera du bara det du skrev och för det andra kommer du troligtvis inte ge någon 100fm eftersom du tycker att din är snyggast.Men jag vill se hur det ser ut när du ritat på din ds. 100FM till vinnaren ( snyggast). Min går typ inte o slå!