WASD Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag försöker byta avatar, när jag har laddat upp en bild så står det "avataren ändrad.." men sedan har jag kvar min gamla avatar! jag har testat att trycka på ta bort avatar & sedan lagt till den men då kan den gamla tillbaks! jag har även haft liknande problem med personliga fotot men det har fixat sig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Hehe, det har hänt mig också. Prova med att uppdatera sidan när du har bytt avatar, kolla ifall det funkar då. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 nu när jag gick in & kolla på denna tråden (ca 15 min efter att jag bytt) så hade jag fått den avataren jag ville :D tråden kan låsas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Problemet är att du måste tömma dina cookies m.m innan du kan se den, om du har FireFox gör du det lättast genom att trycka på Ctrl + shift + del. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg