dennis44 Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 nu har dom officiellt bestämt priset på playstation 3:an här är en länk som bevisar detta: http://spel.feber.se/2006/04/ps3info_bekrfta.html läs det om dosan också..kanse det blir en snyggare version ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 3000 kr? Inte så farligt, eftersom att det ska vara stor hårddisk, CD-läsar emed blue-ray osv. Undrar hur mycket spelen kommer kosta då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det är alltid bra om ni läser sista meningen. "Det ska noteras att det som står i tidnignen självklart inte behöver vara sant." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag skulle inte köpa det men eftersom det är billigare än vad jag trodde så kanske jag köper det men som brunhide sa: "Det ska noteras att det som står i tidnignen självklart inte behöver vara sant." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Låter för billigt. Som sagt "Det ska noteras att det som står i tidnignen självklart inte behöver vara sant.". Såg ut som en väldigt inofficiell PlayStation tidning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 6 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Självklart behöver det hät inte vara det riktigta priset på ps3 :P Vi får vänta och se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag tror nog att det kommer att kosta lite mer tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Tycker det låter mycket billigt. Från början hade det ju ryktats om mycket högre summor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zeem_ Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Såklart är det priset exkl. moms. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Nytt pris: 4995kr med 20gb hårddisk, 5995kr med 60gb hårddisk och tillbehör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg