Apoca Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) Paper Mario hjälp jag har kommit till att man får ultra boots, men efter det ska man ta sig till ice town eller något liknande. enligt spå gubben ska man leta efter en blå dörr och man måste hoppa högt och man kan inte se den med blotta ögat... men jag har typp letat över hela banan.. måste få hjälp :unsure: (hittils har jag kört i 16 timmar) Redigerat 3 Februari 2004 av Unirator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 tyvärr har jag ingen guide till spelet...men du kan ju leta engelska guider på www.gamefaqs.com.... jag har dåligt minne så jag har ingen aning om vart du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) Ok ska leta där, thx. det placet är det stället man kommer efter man har fått den näst sista stjärnan... Shiver City Redigerat 4 Februari 2004 av Unirator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 okej..ska försöka hjälpa dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 okej..ska försöka hjälpa dig... Solklart onödigt inlägg. Ska du du hjälpa han så gör du det och inte skriver så här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg