💬
Logga in
Fuska.se

Halo 2 Har Gått För Långt....

103 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 7 · Fuskare

Något namn borde man väl ha... Ska jag byta tycker ni. Jag har ju ett nytt namn som jag använder när jag spelar Omega_nisze. Kanske ska byta men det kostar ju poäng...

Nivå 6 · Fuskare

Något namn borde man väl ha... Ska jag byta tycker ni. Jag har ju ett nytt namn som jag använder när jag spelar Omega_nisze. Kanske ska byta men det kostar ju poäng...

Nej byt inte!!!!!!!!! Kassler låter grymt! B)
Nivå 7 · Fuskare

tycker jag me... Annars hade jag ju aldrig valt det namnet...Vissa tycker det är töntigt...

Nivå 6 · Fuskare

Keep it up!!!!!!!!! B)

Nivå 7 · Fuskare

Tack för ditt stöd jag byter inte bara för att det finns dom som inte gillar det.

Nivå 6 · Fuskare

Måste go!

Vi synes senare

Nivå 7 · Fuskare

Bye bye

Sticker ni nu eller! :(

Nivå 7 · Fuskare

Jag stannar en stund till...En sak bara...Har du Winamp eller Mediaplayer igång?

Nee vadå då! :)

hur snor man poäng föressten jag har köpt en såndär men den funkar ju inte det står bara nått konstigt? :(

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Har inte en aning... Fråga inne på Fuska.se forumet.

Nivå 4 · Lärling

Halo 2 kommer nu ut i HÖSTEN 2004... <_< nä nu j*vlar...

Nu blir jag riktigt pist off

Jag kom på det så jag klara att sno 250 poäng från *** men sen så förlorade jag 466 poäng när jag skulle sno från ******** :(

Nivå 7 · Fuskare

Låt bli att sno du förlorar ju bara på det... Har du inga poäng alls längre inte ens på banken?

Nivå 4 · Lärling

Det är bara skit onödigt att försöka sno

Låt bli att sno du förlorar ju bara på det... Har du inga poäng alls längre inte ens på banken?

Nja..hehe...nej :( Men det kan man ju fixa! :)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
(Spelnisse @ 04/02-2004 18:47:14)

Nja..hehe...nej :(

Jo oftasta så gör du det
Nivå 7 · Fuskare

Då är det bara att börja spara. kan skänka dig lite sen när jag fått lite mer ;)

Mm...skulle bara testa lite...det va kul enda tills man förlora ska inte köpa mera såna! :)

Nivå 7 · Fuskare

PÅ så sätt...vem snodde du av?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.