Något namn borde man väl ha... Ska jag byta tycker ni. Jag har ju ett nytt namn som jag använder när jag spelar Omega_nisze. Kanske ska byta men det kostar ju poäng...
Halo 2 Har Gått För Långt....
Nej byt inte!!!!!!!!! Kassler låter grymt! B)Något namn borde man väl ha... Ska jag byta tycker ni. Jag har ju ett nytt namn som jag använder när jag spelar Omega_nisze. Kanske ska byta men det kostar ju poäng...
tycker jag me... Annars hade jag ju aldrig valt det namnet...Vissa tycker det är töntigt...
Keep it up!!!!!!!!! B)
Tack för ditt stöd jag byter inte bara för att det finns dom som inte gillar det.
Måste go!
Vi synes senare
Bye bye
Sticker ni nu eller! :(
Jag stannar en stund till...En sak bara...Har du Winamp eller Mediaplayer igång?
Nee vadå då! :)
hur snor man poäng föressten jag har köpt en såndär men den funkar ju inte det står bara nått konstigt? :(
Har inte en aning... Fråga inne på Fuska.se forumet.
Nu blir jag riktigt pist offHalo 2 kommer nu ut i HÖSTEN 2004... <_< nä nu j*vlar...
Jag kom på det så jag klara att sno 250 poäng från *** men sen så förlorade jag 466 poäng när jag skulle sno från ******** :(
Låt bli att sno du förlorar ju bara på det... Har du inga poäng alls längre inte ens på banken?
Det är bara skit onödigt att försöka sno
Nja..hehe...nej :( Men det kan man ju fixa! :)Låt bli att sno du förlorar ju bara på det... Har du inga poäng alls längre inte ens på banken?
Jo oftasta så gör du det(Spelnisse @ 04/02-2004 18:47:14)Låt bli att sno du förlorar ju bara på det... Har du inga poäng alls längre inte ens på banken?
Nja..hehe...nej :(
Då är det bara att börja spara. kan skänka dig lite sen när jag fått lite mer ;)
Mm...skulle bara testa lite...det va kul enda tills man förlora ska inte köpa mera såna! :)
PÅ så sätt...vem snodde du av?