nu när jag har kommit till sotopolis city(eller vad det hette) så är gymet stängt och den där grottan står en gubbe ivägen. vad ska jag göra?
väldigt tacksam för svar!! :)
nu när jag har kommit till sotopolis city(eller vad det hette) så är gymet stängt och den där grottan står en gubbe ivägen. vad ska jag göra?
väldigt tacksam för svar!! :)
fråga steven så får du gå in där ;)
Du ska till Mossdeep City sen ska du surfa ner till ett Dive ställe. Där nere ska det finnas en ingång där finns Team Aquas ubåt. Använd Dive där sen ska du väcka kyrge längre in i grottan. ;)
Det är ju på sappire.det har är emerald
Det jag skrev va till Emerald!!! :angry:
nej för det är rayquaza man ska väcka
JA..men man måste väcka kyrge och grodon innan. :angry:
nä.vad har du för kostigt spel
:angry: >Emerald<=Team Magma ska först väcka grodon sen ska Aqua väcka kyrge. Då strider grodon och kyrge i Sootopolis City då ska man prata med Steven så kommer man in i grottan med gubben framför. Där ska man säga till en gubbe att rayquaza finns i sky pillar sen ska man till sky pillar och väcka rayquaza!!! :angry:
Ja juste ja
↗ till inläggethur gör jag för att få aqua att väcka kyrge? :huh::angry: >Emerald<=Team Magma ska först väcka grodon sen ska Aqua väcka kyrge. Då strider grodon och kyrge i Sootopolis City då ska man prata med Steven så kommer man in i grottan med gubben framför. Där ska man säga till en gubbe att rayquaza finns i sky pillar sen ska man till sky pillar och väcka rayquaza!!! :angry:
När du står och kollar gör dem det
nu har jag gjort det och att jag skulle säga till gymledaren att rayqaza finns i sky pillar har jag också gjort men var ligger sky pillar?
Flyg till staden som flyter.surfa åt höger tills du ser att du kan surfa uppot.om du kommit rätt ska det finnas en grottöppning.gå in där.gå vidare.när du kommit ut är du uppe på berget.gå uppot och där är det du söker :cool:
kyrge
Kyogre.
Hur hittar man Team Aqua, när de ska väcka Kyrge? :wacko:
Vet inte riktigt om det är exakt samma som Sapphire men såhär går det till i alla fall:
Du måste ha Dive, sen så ute på havet så ska du ta Dive sen ska du leta efter in ingång i Havet när du har tagit Dive sen går du in där, och gå igenom hela grottan. (Attacker som behövs: Strenght, Surf, Rocksmash, och jag tror det behövs Flash, är inte säker)
en sak bara. jag har haft sapphire och ruby förut och om man hadde ruby kunde man gå in i gråttan och fånga eller döda grudon och på sapphire så är det samma sak fast det är kyrge. och då är fågan"hur fångar man de och vilken av de fångar man?"
När man börjar på pkmn Emerald så vet jag bara att man får välja mellan Red eller Blue, Och ja, om man tar Blue får man möta mot Kyogre, och om man tar Red får man möta Groundon. /Stavning)
nej så är det inte! När man har klarat elit four så ska man gå till det där huset som styr vädret. När man pratar med professorn så säger han regn eller torka
och så säger han en route som grottan som antingen kyorge eller groudon finns i :student:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in