putte_k1 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 vart är Steven jag har letat men jag hittar honom ej. Man ska ju få något tillstånd för att komma in i grottan där en team aqua-medlem står i vägen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 har du gått till mt. pyre? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 vart är Steven jag har letat men jag hittar honom ej. Man ska ju få något tillstånd för att komma in i grottan där en team aqua-medlem står i vägen <_< är det en aqua medlem? jag trodde det bara var en gubbe? jag har också problem med det och jag försöker att ta mig igenom eliet-4 och när jag liksom bara hadde kommit in då ville han möta mig och jag klarade honnom och sen stod han kvar där. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte_k1 Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 vart är Steven jag har letat men jag hittar honom ej. Man ska ju få något tillstånd för att komma in i grottan där en team aqua-medlem står i vägen <_< ;) ja det har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg