Jag undrar bar a när ni blev ledsna...det här kan hjälpa titta
http://media.putfile.com/Naruto-vs-Sasuke-...way-brotherhood
Jag undrar bar a när ni blev ledsna...det här kan hjälpa titta
http://media.putfile.com/Naruto-vs-Sasuke-...way-brotherhood
troligen när min kanin dog... eller ibland är jag bara nere, känner mig utanför och hatad bla bla bla etc.
den sorligaste dag i mitt liv var när mamma dog :cry: saknar henne hon dog för 2år sen
Mötte Jigglypuff på very easy på SSBM och hon KO'ade mig :(.
Joo, min farbror dog för bara någon vecka sedan... Sånt är hemsk :(
Sen när mina älskade djur dör..
Sen när vänner sviker än, faan.. Det måste nog vara det hemskaste........
När våran katt dog, Snurre hette hon.
Det var mer än 5 år sedan, men saknar henne fortfarande.
När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls.
3 ggr, först när min bror dog när jag va 4, kan fortfarande gråta av saknad, sen när min kusin och hennes pojkvän dog i en bil olycka, inte lika mycket saknad utåt eftersom jag knappt träffa henne, men det e ändå ett hål i hjärtat, och sist när min faster dog för lite mer än ett år sedan, det blev ett stort hål och det gör ont att tänka på henne, eftersom sista gången jag träffade henne tjatade jag om att jag ville hem..
När min hamster dog så blev jag ganska ledsen fast det var ett bra tag sen
När min underbara morfar dog i sjukdom.
Han var på bättringsvägen men rätt som det var så dog han..
3 år sedan men det är det sorgligaste hittils.
När det inte fanns några havrefrasflingor kvar imorse, då skar det i hjärtat.
↗ till inläggetMåste bara citera det vackra, nya, svenska ordet "dödde".. Ah.. It´s beatiful!När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls.
Åter till ämnet: När min morfar drunknade i en vak när jag var 7.
katten, när din katt försvann då?
↗ till inläggetDen var bra dyyy ;)När det inte fanns några havrefrasflingor kvar imorse, då skar det som i hjärtat.
Back to topic - När en av mina undlater dog för ca 5-6 år sedan :( Den fick hjärtattack
när jag fick reda på att en skolkamrat hade tagit självmord under påsklovet.
↗ till inläggetJag sätter människoliv före djurliv. ;-\katten, när din katt försvann då?
↗ till inläggetDu borde inte få kalla dig Sv3A när du inte ens behärskar ditt eget språk.När våra hundar dödde. Det var inte roligt alls.
20 mars 2005 när min pappa omkom i en bilolycka...
Jag kunde också vart me då, eller ja skulle ha vart med men ja hade as ont i huvvet så ja följde inte me...
Aldrig vart så lessen som när han dog och på hans begravning, saknar honom så enormt...
↗ till inläggetNär våra hundar dödde. Det var inte roligt alls.
Nå vet väl jag att dödde inte är korrekt svenska plus att jag ska byta namn snart så då borde du väl inte kunna klaga på nåt.
Vad har det med tråden att göra om han råkar stava lite fel
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in