Jag stavade inte fel! Hittade bara på nåt ord. Jag vet att man ska använda dog i det fallet men sak samma.
Sorligaste Stunden I Ditt Liv
↗ till inläggetHjälpa? Det där? LOL, aldrig att det gör....Jag undrar bar a när ni blev ledsna...det här kan hjälpa titta
http://media.putfile.com/Naruto-vs-Sasuke-...way-brotherhood
Den sorgligaste stunden i mitt liv var när min kanin dog, han blev bara 2,5 år och sen dog han mitt i sommaren för att det var så varmt. :(
när jag upptäckte att det fanns en sådan här depp tråd (det är inte den fösta :/ )
till ämnet: När min gudmor/kompisars mamma dog för några veckor sedan. Efter sig lämnar hon make och 2 döttrar (15 och 17 år gammla )
när mina condomer tog slut:(
du är ju 10 år :huh: skulle du ha det? du kan ju inte ens stava till kondomer :o
mcspace: Det e kride han som blivit anmäld till sin internet leverantör, en fet lögnare och idiot (ursäkta^^)
You know the Runescape-Guy
Han som var så smart och pratar om olagligheter på forumet
i påskas när min kära granne dog. jag hatar när folk man gillar dör.
när min mormor fick en stroke/nära döden och när bambis mamma dog =(=(
snyyyft.
Om vi nu skall vara sådana så röstar jag på När Simbas pappa dog :(
↗ till inlägget*snyft*Om vi nu skall vara sådana så röstar jag på När Simbas pappa dog :(
jag gillar inte heller när Don Vito Corleone dör i gudfadern
När min klasskompis dog och när min katt dog :(
När min flickvän dog :( .
Det är synd!!
↗ till inlägget:D :D va en vak :D det lät roligt alltså inte att han dog utan vakenNär våra hundar dödde. Det var inte roligt alls.
Idag när jag fick reda på att jag skule göra 2 arbeten till imorgorn + muntliga redovisningar på det. Och ikväll är jag borta hela kvälla :/
den sorligaste stunden i mitt liv va när jag stog i en affär och skulle köpa ett tuggummi men DET FANNS INGEN 50-ÖRING :( :(
Själv är jag ochså inbiten gnagare så den sorgligaste stunden var AIK förlusten med 2-1 över Örebro ,Boateng grät, Ishisaki grät, Jag grät. Själv har jag inte haft nån familje eller kompis som har dött så jag har inte upptäckt sån smärta.