forskaren64 gjorde en sån här tråd förut på nitendo64 nu har jag gjort en på gc så vilket är det värsta?
Vilket Är Det Värsta
Legend of zelda the wind walker
av dom jag har spelat är det nog splinter cell, men det är inte dåligt, Nintendo gör sällan dåliga spel.
↗ till inläggetAldrig hört talas om The wind walker :S. The wind waker är iaf bra.Legend of zelda the wind walker
Sämsta jag har lirat är nog Final fantasy : Chrystal chronicles.
mitt värsta är nog pikmin eller pokémon colosseum ;)
Har inte spelat något sånt där jättedåligt spel, men Sonic Mega Collection var rätt segt. ;)
↗ till inläggetSynd att jag inte orkade komma in i det då.Legend of zelda the wind walker
↗ till inläggetLegend of zelda the wind walker
men... Jag tror att han menade det :bah:
mitt sämsta spel är star wars 2....
↗ till inläggetLegend of zelda the wind walker
ja, det är synd. Det är skoj när man väl blir lite mäktigare iaf.
↗ till inläggetDu kanske inte förstod mitt skämt ;).Legend of zelda the wind walker
billy hatcher the giant egg är f*n de sämsta spelat nånsin =P
F-zero GX, fy f**
Harry Potter spelen och Pokemon
Viderspel top 3:
1. Alla Pokemon
2. Tales of Symphonia
3. Harrypotter
HUR KAN DU SÄGA SÅ OM VÄRLDENS BÄSTA SPEL COOLIZ!
Svår fråga!
......
Det finns INGET riktigt dåligt nintendo spel men i sånna fall Sonic DX Director's cut
Alla gamecubespel är inte Nintendo spel. Nintendo har inte ens gjort hälften... <_<
Nintendo har ju gjort mario och zelda bland annat. Men dom flesta kommer ju från andra spel företag.
Men pokemon är det sämsta spelet på Gamecube ;)
↗ till inläggetJa. Tacka vet jag Pokémon till de bärbara konsollerna :wub:Nintendo har ju gjort mario och zelda bland annat. Men dom flesta kommer ju från andra spel företag.
Men pokemon är det sämsta spelet på Gamecube ;)