admin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Nu är fler telefonmodeller inlagda ;) http://www.fuska.se/mobil/dinfil.php Ett tips är dock att enbart skicka små filer, för större filer använd en datorkabel/bluetooth eller IR då trafikkostnaden blir hög annars. Visserligen kräver många mobiler att javaspel läggs över via SMS/WAP. Detta är främst en tjänst för de som inte kan föra över saker till sin mobil enkelt eller för de som inte orkar rota fram kablar etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Är inte detta lite gammalt? HUH? Jag var la inne på det innan jag blev medlem... Jodå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jo, det har funnits på sidan i 2 år, och uppdateras lite då och då med nya modeller lika så idag. Många som köper nya mobiler än idag får inte med datakablar och liknande och då kan detta vara ett enkelt sätt och föra över någon enskild bild utan att behöva köpa kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Visste inte att det fanns? Går det bara att skicka bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Visste inte att det fanns? Går det bara att skicka bilder? Nej,det går med musik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 kan du inte lägga till seimens A75 också??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Så det kostar 10 kr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Så det kostar 10 kr ? 10 kr+ev. taxa. Det står ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jag hittar inte avg... måste var säker är det med ssmå bokstäver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 går det från finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 jag brukar flytta över med datakabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.