pho Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Jag undrar om det e någon annan som gillar att klättra vägg? jag går på typ klätterskola en gång i veckan, idag kallade ju tränaren mig "ninja" för jag var så smidig *skryt* :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Nej, det är roligare att klättra i träd/stegar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Bror gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Har aldrig testat och vill inte testa heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Man har ju testat på en klättervägg som vi har på skolan när man var lite mindre men inget annat. Jag skulle nog tycka att det var roligt att testa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag vill väldigt gärna testa på en riktig klättringsvägg, inte en sån soim finns utanför McDonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) Jag har testat att klättra på en "riktig" vägg, det var ganska kul. Redigerat 10 Maj 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Har testat en gång då klättrade jag upp för hela väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.