har du en guild?
Ryl2
↗ till inläggethar du en guild?
ne men jag e medlemm i en annan som har en symbol dom ligger typ på 12plats i rankningen. rätt bra den är nästan full men om du kommer upp i lvl 30 så kan du få va med
vad heter din gubbe?
ska vi träffas nån gång?
min bästa gubbe heter fear_famus :D
Sök på Google.
Min kusin gillade Ryl2, dock tyckte jag det var lite tråkigt.
heter rayduo snart lv 20...
hur mycket spelar du varje dag?
↗ till inläggethur mycket spelar du varje dag?
kanske 1-4 ggr per dag fast jag börjar tröttna på det men jag spelar fortfarande :rolleyes:
ok, jag slutade spela nu det börja bli tråkigt...slutade i lv 24 igår...!
började för 1 h sen är lvl 20 warrior nu ;O
:bah: Nå väll jag själv och ett par vänner lirar på posedion server som humans om ni behöver hjälp
vi är ett gäng på runt lvl 80-90 med flera Alt chars på lägre lvls vi har även Akkan chars om ni behöver hjälp på akkan sidan
men vi e bara på server posedion
för er som tycker spelet går långsamt föreslår jag att ni läser gudien på deras hemsida så ni förstår vad ni gör vad för kontroll typer det finns
när det gäller lagget så e det inte farligt bara i början i All mighty land inne i staden där det samlas mycke folk och folk kör mycke dueller låt era datorer vänja sig vid deras DB och isp sen kan ni lira på
när ni e inne i spelet trycker ni F11 och tar bort alla skills effects utan era egna spela på 16 bitars inte 32 då blir grafiken bra också
ni bytter mellan Keyboard mode och mouse mode genom att trycka på ESC lira med keyboard mode enklast
finns mängder med quester ni kan göra som ger er items pengar och exp som gör att ni lvlar snabt enklaste sättet att lvla är i partyn
va inte rädda för att prova på att spela Enchanter eller cleric eller priest dom har lätt att få partyn
om ni e ett gäng på 3-10 pers som vill prova spelet samlas i ventrilo och bygg gubbar som ett party behöver då kommer ni att expa väldigt fort
om det e något ni undrar över i Ryl2 fråga mig här eller i spelet
Xtw33kX e min defender jag lirar just nu den e bara lvl 85 men e snart höggre lvl hehe
ha det gött
B)
↗ till inlägget:bah: Nå väll jag själv och ett par vänner lirar på posedion server som humans om ni behöver hjälp
vi är ett gäng på runt lvl 80-90 med flera Alt chars på lägre lvls vi har även Akkan chars om ni behöver hjälp på akkan sidan
men vi e bara på server posedion
för er som tycker spelet går långsamt föreslår jag att ni läser gudien på deras hemsida så ni förstår vad ni gör vad för kontroll typer det finns
när det gäller lagget så e det inte farligt bara i början i All mighty land inne i staden där det samlas mycke folk och folk kör mycke dueller låt era datorer vänja sig vid deras DB och isp sen kan ni lira på
när ni e inne i spelet trycker ni F11 och tar bort alla skills effects utan era egna spela på 16 bitars inte 32 då blir grafiken bra också
ni bytter mellan Keyboard mode och mouse mode genom att trycka på ESC lira med keyboard mode enklast
finns mängder med quester ni kan göra som ger er items pengar och exp som gör att ni lvlar snabt enklaste sättet att lvla är i partyn
va inte rädda för att prova på att spela Enchanter eller cleric eller priest dom har lätt att få partyn
om ni e ett gäng på 3-10 pers som vill prova spelet samlas i ventrilo och bygg gubbar som ett party behöver då kommer ni att expa väldigt fort
om det e något ni undrar över i Ryl2 fråga mig här eller i spelet
Xtw33kX e min defender jag lirar just nu den e bara lvl 85 men e snart höggre lvl hehe
ha det gött
B)
tja man kan ju testa va enchanter , cleric o prieast
nu har jag gjort en ny defender lvl 57
den heter Def3ndEr- tror jag det va :lol:
ha det gött lycka till med spelet XD
Hur många ggr kan man avancera sig?
↗ till inläggetheter rayduo snart lv 20...
har e defender nu i lvl 69 har klarat 87% på den lvln har 195con :)
har en lvl 25 templar som jag började med nyss
↗ till inläggethar en lvl 25 templar som jag började med nyss
ok men om jag ska va ärlig så hatar jag akkans, <_<
här e status hur alla akkan och human class är
shadow off=assassin
rune off = sorcerer + enchanter
life off = cleric priest
templar=defender
attacker=warrior
gunner=archer
så tror jag det va ha det gött :lol:
jag radderade mina akkans och började med en människa nyss den är just nu lvl 30 defender.vad heter era guilds och kan jag få joina nån av dom
↗ till inläggetjag radderade mina akkans och började med en människa nyss den är just nu lvl 30 defender.vad heter era guilds och kan jag få joina nån av dom
du en sak ska du veta med defender, dom e sk*t dyra om man kan säga så jag e i lvl 75 med min defender och det kommer kosta dig typ 85mil det gjorde det för mig. fast det e ass kul :P jag har 14tusen liv.
ett tips: gör så många upp drag som möjligt te.x i stan, fungus forest,frozen steppes,woods of death,carnevon;dark carnevon (och en liten stad i hörnet av kartan längst ner till vänster)
lycka till! :D
jag har spelat ryl2 ett tag nu.. spelar bara på server Hades, har en lvl 91 defender, 87 enchanter, 74 cleric och några lvl 60+ gubbar..
här är en bild på min defender;
↗ till inläggetjag har spelat ryl2 ett tag nu.. spelar bara på server Hades, har en lvl 91 defender, 87 enchanter, 74 cleric och några lvl 60+ gubbar..
här är en bild på min defender;
http://img213.imageshack.us/img213/9802/rylmjodlighh5.jpg
hej kul att ses IGEN jag e dem svenska defendern vi har vart i samma guild.
kör inte mycket men min defender e i lvl 76 :lol:
ahem, just nu har jag bara att säga att RYL2 suger!!!!
Det som e bra nu e silkroad och warrock, ni som gillar CS och BattleField borde prova Warrock ni som gillar adventure... för er... ÄR DET ETT MÅSTA ATT PROVA!