Hoppa till innehåll

Vad Skulle Ni Göra Om Det Fanns Pokemon På Riktig


Gäst 2paac
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 121
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 2paac

ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet

Redigerat av rayquaza_king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför döda dem, lite fantasi får man väl ha. Iallafall om nu pokemon fanns så skulle jag fånga en eevee och utveckla den till jolteon (min favvo =3) och ha den som hund (eftersom man själv har önskat sig hund sen man var 7 år och en farsa hela tiden har sagt: vi ska skaffa hund till våren vi sa skaffa hund till våren etc.) och så skulle jag zappa några idioter på skolan och nån lärare. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som snackar om att döda dem och sånt är ju totalt dumma i huvudet.

Hur ska ni göra det när de bara kommer att fightas och slå tillbaka, kanske t.o.m döda er i självförsvar.

 

De skulle inte vara harmlösa som i serien, nej nej, de skulle vara lite mer som riktiga djur.

 

Men såklart, om ni har såna saker som Darkball(Från en av filmerna, gör en Pokémon genom-ond och ökar dens styrka skit mycket) kan ni ju ta över jorden, så terrorist attacker skulle bli enklare :/.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet

 

Jag förstod verkligen ingenting..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 2paac

ej du taaast fatta tänk vi vill j.... huve jag kommer utrota dig sorry blir arg när någon e sån sluta fatta ok låt oss vara komm inte och förstör ej sista saken många är dumma som tror att en människa skulle göra så mannen pokemonen hade bara fisit han i huvet

 

lär dig svenska jag säger sluta störa dig faaaattataaa!!!!!!!! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...