💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hur hör man för att få komma in i gymet i saffron city(6:ans gym:)

tacksam för svar!!!

Nivå 3 · Lärling

Fel forum. Du måste klara Silph Co.-huset i Saffron City, du hittar det säkert.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

okej tack så mkt!men vart hittar man key cardet till alla dörrar?

Nivå 4 · Lärling

gå så här: åk till plan 5, slåss mot gubben till vänster, gå sen ner och slåss mot en rocket, ställ dig på plattan, gå av den och ställ dig på den igen och nu går du till höger där är key card. :cool:

19 May 2006
Nivå 6 · Fuskare

Vadå fel forum det är rätt forum

20 May 2006
Nivå 2 · Novis

just det MEGA MARTIN!!

21 May 2006
Nivå 5 · Fuskare

Detta är rätt forum, tror jag... Är det Sabrina som är i 6:ans gym ?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Yepp det är Sabrina. På pokémon gul har hon Abra, Kadabra och Alakazam.

Till vänster om gymmet finns en dojo gå igenom tränar raden och ta antingen Hitmonlee eller Hitmonchan.

23 May 2006

Ja det är sant som Medion säger,otroligt men sant.

Nivå 5 · Fuskare

Blizzey: Om du inte gillar Pokémon kan du dra åt h*lvete (min första svordom här i forumet)! Stick iväg från Pokémon-forumet!

PS. Sorry för svordomen, men jag blir så himla förbannad på Blizzey!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

NU ÄR JAG LESS PÅ DITT J*VLA SPAMM BLIZZEY!!! :angry: OM DU HATAR POKEMON SÅ MYCKET KAN DU VÄL LÅTA VI SOM GILLAR DET GÖRA DET OCH INTE GÅ OFF-TOPIC OCH FÖRSTÖRA FÖR OSS ANDRA HELA J*VLA TIDEN!!! FÖR F*N, OM DU MÅSTE TA UPP HUR MYCKET DU HATAR POKEMON OCH HUR "LÅTSAS-MOGEN" DU OCH DINA POLARE ÄR KAN DU VÄL GÖRA DET I DEBATT-FORUMET!!! :angry: :angry:

PS. Förlåt om jag svor men jag måste säga till en gång för alla (hoppas han fattar)!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Säg inte att vi e töntiga bara för att vi gillar Pokémon!!!!! Pokémon e till för alla åldrar och en sak till!!!! STICK HÄR I FRÅN BLIZZEY!!!!! >(!

Nivå 4 · Lärling

ööh, jirachii, vi är några som sagt det redan...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

jag tycker att du är lite töntig varför du är 18 år och håller på med pokemon

moget

Du vet inte hur många som håller på med Pokemon på Netbattle. Det finns tusentals som är mellan 18 och 40 där.

Jag håller för övrigt med jannejan, flygon och jirachii.

Blizzey är 0 år, han förstår inget...

Var inte Sabrina typ besatt av någon illusion?

Kommer ihåg dessa avsnitt, det var verkligen längesedan.

24 May 2006
Nivå 4 · Lärling

nej. hon har ju övernaturliga krafter, och när hon blev arg på sin mamma och pappa så förvandlade hon sin mamma till en docka och gjorde en klon av sig själv, och klonen var lika gammal som hon var när hon blev arg den där gången. sen blev hon besatt och helt... CRAZY!!!!

Nivå 5 · Fuskare

hehe, LOL, JJ ! ...men rätt !

Nivå 4 · Lärling

man ska helst inte svära... men i vissa fall så måste man... han har ju inte gjort något mer lr hur?

Nivå 5 · Fuskare

Det var min första svordom här i forumet. Okej då, jag kanske nämnde svordomen som börjar på F och slutar på N i min signatur en gång. Men gälls det?

Nivå 0 · Nykomling

ja!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in