det du skrev låter som skit i mina öron det är ju klart som f*n att man ska rusha det är fanimej strategi det!deras gardians äger + deras grymmt bra catapulter, demolisher och battlewagon.det dåliga är att de är så långsamma och har inga bra bågskytte män.
Energy jag sa själv att det var fegt :bah:
Ok.
Dvärgarna har dom starkaste byggnaderna också.
jag gillar nog isengard mest det är rätt kul med berserkers och spränga byggnader i luften.
vad är det för fegt med att rusha? det är ju bara smart
Slaget om Midgård är ett strategi spel inget action spel. Strategi spel ska ta lång tid. Det är fegt att rusha mot en ras som har dålig ekonomi, som alverna t.ex.
Raser I Slaget Om Midgård 2
N00B strategi.. <_< Brukar du spela online, devil?
Det är ju för f*n det bästa som finns att rusha med 5 väktar battaljoner! dritt och dra alla som tycker det är fegt
de e det ju inte det finns en övermäktig rushar taktig som man vinner över brutal på cirka 2minuter. den funkar även online
↗ till inläggetnix kan inte för jag har en brandväggN00B strategi.. <_< Brukar du spela online, devil?
ok
stäng av brandväggen. brukar jag göra
↗ till inläggetfår inte för pappa :(stäng av brandväggen. brukar jag göra
Dvärgar ffs! Bästa rasen, lätt.
Dom e grymt roliga att spela, och dom har lätt härligast look B)
dvärgar
Alver är klart bäst för dom har jättemånga, bra hjältar, deras silvertörnepilar slår allt och dom har jättebra krafter som t.ex. översvämma. :medieval:
alver......så smidiga
Dvärgar helt klart! :D
Mordor är ju best. de kan ha häxkungen som hjälte.
de kan ha tre drakar.
De är helt enkelt best