💬
Logga in
Fuska.se

Självförtroende

28 svar · startad

Ganska bra =) Är bra på sporter, stark, och om nån säger något om mig (fult) så säger jag dubbelt tillbaka! =)

Nivå 5 · Fuskare

Mitt självförtroende duger väl.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mitt självförtroende är oftast på topp.

*tänker*det klarar du.

Nivå 10 · Veteranfuskare

På tal om självförtroende. Idag har mitt självförtroende varit på topp... Tills vi gick igenom protokollet på minigolfbanan ovh jag insåg att jag bara kom 2:a... :(

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #26

Ja som sagt. Det är många som håller med mig om detta och det är ju precis så här det är. Åtminstonde lite hos alla.

PS. Varför skriver alla: Jag er en snel julhest?

DUMMA ALPACOR som säger det...

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag har jättebra självförtroende. Antagligen för att jag är unik eller annorlunda som klassen säger. "j*vla uppesittarenörd" "Haha datornörd". Etc.

Sedan får jag bättre självförtroende av att göra saker bra. Städa rummet, klara ut ett spel etc. Men det finns inget bättre än att reta upp klasskamprater. :)

26 May 2006
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Jag har jättebra självförtroende. Antagligen för att jag är unik eller annorlunda som klassen säger. "j*vla uppesittarenörd" "Haha datornörd". Etc.

Sedan får jag bättre självförtroende av att göra saker bra. Städa rummet, klara ut ett spel etc. Men det finns inget bättre än att reta upp klasskamprater. :)

Vadå reta upp klasskamrater?

27 May 2006
Nivå 4 · Lärling

jag har ganska dåligt självförtroende..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in