💬
Logga in
Fuska.se

Schemaprogram

7 svar · startad

Trådstartare #1

Jag söker ett enkelt program där man kan schema lägga sin vardag. Det enda kravet är att det ska fungera smidigt och att all data läggs i någon slags tabell. Annars är det upp till er.

/ Rasmus

Excel kanske

18 May 2006
Trådstartare #3

Nu är det så att jag inte orkar betala hela office-paketet för att få ett program. Och jag har ingen ettig förklaring, men jag gillar inte Excel särkilt mycket.

Ladda ner open office, det är ett liknande officepaket som är gratis och har open source.

Det finns en motsvarighet till excel i paketet.

↗ till inlägget

Jag söker ett enkelt program där man kan schema lägga sin vardag. Det enda kravet är att det ska fungera smidigt och att all data läggs i någon slags tabell. Annars är det upp till er.

/ Rasmus

/ Gå in På PC tidningen! och MailaxD för INFO!

Trådstartare #6
↗ till inlägget

Ladda ner open office, det är ett liknande officepaket som är gratis och har open source.

Det finns en motsvarighet till excel i paketet.

Jag vill riktigt inte fylla i en tabell för att shemalägga ett shema, utan använda mig av olika formulär på något konstigt sätt :) ...

Senast ändrad:

26 Nov 2018

Utöver Excell finns det också några gratis webbaserade schemaprogram som är kostnadsfria och smidiga att använda

Skulle bl.a. rekommendera detta schemaprogram

1 Jan 2019

Jag håller med Rookz, Excel är jättebra. Gör det inte krångligare än det behöver vara.

Gudas gillar det här

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in