💬
Logga in
Fuska.se

Cl Finalen

25 svar · startad

Såklart om du tar ett exempel som 100 personer i ett lag, men även det skulle förändra mycket eftersom varje spelare gör otroligt mycket för sitt lag.

Dessutom skulle det inte få plats med 100 spelare på en plan...

Nivå 5 · Fuskare

Båda lagen spelade en otroligt bra match vilket gör frågan väldigt svår, men själv så anser jag att Barcelona var snäppet bättre vilket resulterade vinst.

12 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Så Barcelona vann, lite orättvist enligt mig Arsenal var bättre trots en man mindre nästan hela matchen.

Barca vann med 2-1 efter mål av Eto'o(76 min) och beletti(81 min) i slutet på andra. Arsenal tog ledningen genom Sol Cambells (37 min) första Champions league mål någonsin.

Arsenals Målvakt Jens Lehmann utvisad, frilägesutvisning (mot Eto'o tror jag) i 18 spelminuten.

Det är lite konstigt att säga att Arsenal "borde" ha vunnit, nu vann Barcelona och så var det med det.
14 Jun 2006

Bra att Barcelona vann. Jag har aldrig gillat Arsenal. Har aldrig gillat ett lag från Premiar league.

Henry får Arsenal igång alltid.

Det är ju han som öppnar målchanser.

15 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #25
↗ till inlägget

Bra att Barcelona vann. Jag har aldrig gillat Arsenal. Har aldrig gillat ett lag från Premiar league.

Henry får Arsenal igång alltid.

Det är ju han som öppnar målchanser.

Jag har alltid gillat Arsenal iaf. Sedan I spanien är Valencia favorit klubben.

Senast ändrad:

Juventus fick ju otur för att Del Piero var skadad. Nedved var skadad. Och att många mer spelare var utvisade.

Jag håller på Juve!

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in