Zelda twilight princess kommer ju till både gamecube å wii,
vilken konsoll ska ni köpa det till? själv har ja redan bokat det till wii :lol:
Zelda twilight princess kommer ju till både gamecube å wii,
vilken konsoll ska ni köpa det till? själv har ja redan bokat det till wii :lol:
wiii så klart tänk vilken känsla.
jag och mina kompisar tänkte sig när man spelade med wii med bruten arm ganska jobbigt
Jag ska inte köpa Wii, så det blir till Gamecube ;) Kuben kommer alltid vara bäst!
det blir nog wii för mig om jag har pengar till de
Det blir antagligen till Gamecube för min del. Köper till Wii om jag får gott om pengar såklart ;)
Alltså spelet kommer ju bara på gamecube så, har ni inte hört i E3 Mässan i L.A?
Öhh? Det kommer ju både till Wii och GC O.o lol
btt: JAg kommer att köpa det till båda, om jag har råd och lust :)
↗ till inläggetJo, har sett deras mässa på video också. Spelet kommer till GC och Wii.Alltså spelet kommer ju bara på gamecube så, har ni inte hört i E3 Mässan i L.A?
asså sry om jag stör men vad är "Wii"?
Nintendo´s nästa konsol, du bör veta vad det är^^
↗ till inläggetJag visste inte det för en minut sedan men jag googlade det och det är tydligen Nintendo Revulotion :)asså sry om jag stör men vad är "Wii"?
ja dom har bytt namn...till Wii...Revolution lätt bättre...
va dåligt...
Dåligt? Nej, det var ett grymmare namn. Låter mer modernt.
Tror ni det kommer vara skillnad på TP till GCN och Wii? Alltså inte kontrollen, utan hur spelet är.
Xade: Möjligen grafisk sett annorlunda, annars är nog storyn likadan.
#4 Fuskare :D
kommer lätt köpa det till gamecube för jag kommer nog inte köpa Wii tills det har gått ner i pris...
Kommer nog köpa till Gamecube,för jag tror inte jag kommer att få en Wii bara sådär..
Men kanske köper till Wii nån gång om jag får den
men om man köper tii GC så kan man köpa wii senare när den e billigare............GC spek kommer ändå funka till wii ;)
Men då kan man inte använda Wii-kontrollen till det.
va spelar de för roll.............ja e iaf nöjd me att ens kunna spela den <_<