Hoppa till innehåll

Spelet Som Slår Resident Evil Med Hästlängder!


Brynjard
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ENGULBanaaAaAaN

det kommer visst slå resident evil

 

Och du har ju såklart spelat hela spelet? Redigerat av brunhilde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt min åsikt, ser det här spelet ut som det fulaste,töntigaste spel i hela vida världen. Grafiken ser verkligen inte ut som revolutionerande. 360 ska kunna mycket bättre. mycket sunkig grafik. Och huvudpersonen ser helt nerknarkad ut, fetis med tjock näsa. Varför ska man ens skaffa 360? Det undrar jag också. Om ni tror att det här kommer slå resident evil så går NI också på knark.

 

Det här är inte ens samma spelstil som resident evil, det här är jäkla hack n slash med en fetis. Ser inte ut att vara någon som helst story, zombies kommer upp från ingenstans rakt in i ett köpcenter. Inte ens kusligt, bara jädrans komiskt.

 

Tack för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt min åsikt, ser det här spelet ut som det fulaste,töntigaste spel i hela vida världen. Grafiken ser verkligen inte ut som revolutionerande. 360 ska kunna mycket bättre. mycket sunkig grafik. Och huvudpersonen ser helt nerknarkad ut, fetis med tjock näsa. Varför ska man ens skaffa 360? Det undrar jag också. Om ni tror att det här kommer slå resident evil så går NI också på knark.

 

Det här är inte ens samma spelstil som resident evil, det här är jäkla hack n slash med en fetis. Ser inte ut att vara någon som helst story, zombies kommer upp från ingenstans rakt in i ett köpcenter. Inte ens kusligt, bara jädrans komiskt.

 

Tack för mig

 

Jag ser inte ner på din kritiska sida.

Allting i hela spel världen behöver inte ha den bästa grafiken i spelens historia

bara för att man skall kunna spela det.

 

Underhållningsvåld och Hack`n slasch är riktigt j*vla roligt.

Mer meningslös våld åt världen tack!

Misantropiska bajshuvuden och en lokalisering till tarmar och substanser

i en 2D-värld full av zombies som skall tillbaka till underjorden

än en gång fast på ett brutalare sätt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...