💬
Logga in
Fuska.se

Spelet Som Slår Resident Evil Med Hästlängder!

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är du trött på sega zombiesar som bara passérar förbi lite å och då?

Vill du kunna tortera zombiesar i stil med Postal 2?

Då är Dead Rising någonting för dig!

Den 28 September så släpper Capcom - Dead Rising till Xbox 360 och Xbox Live!

Trailer:

http://images.webhallen.com/files/t_deadri...x360_e35_hd.wmv

21 May 2006
Nivå 3 · Lärling

ska det här va en nyhet eller? jag såg spelet första gången i juli förra året <_< . men det verkar för j*vla grovt, ska lätt köpa det :cool:

24 May 2006
Nivå 3 · Lärling

Vaför skriver du det här? och inte på Nyheter? :P Fast, jaa verkar va as coolt! :D har hört att när man spelar det kommer man kunna möta 10.000Fiender, SAMTIDIGT! :cool:

Nivå 5 · Fuskare

Naa det kommer inte slå resident evil, det är typ omöjligt. Men det lär bli ett grymt bra spel.

25 May 2006
Nivå 3 · Lärling

det kommer visst slå resident evil

↗ till inlägget

det kommer visst slå resident evil

Och du har ju såklart spelat hela spelet?

Senast ändrad:

26 May 2006

vet du varför han inte skrev det i nyheter, för att det inte är en för riktiga gamers.

klart man ska ha det.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det ser jävligt grymt ut och det verkar vara bättre än Resident Evil

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Enligt min åsikt, ser det här spelet ut som det fulaste,töntigaste spel i hela vida världen. Grafiken ser verkligen inte ut som revolutionerande. 360 ska kunna mycket bättre. mycket sunkig grafik. Och huvudpersonen ser helt nerknarkad ut, fetis med tjock näsa. Varför ska man ens skaffa 360? Det undrar jag också. Om ni tror att det här kommer slå resident evil så går NI också på knark.

Det här är inte ens samma spelstil som resident evil, det här är jäkla hack n slash med en fetis. Ser inte ut att vara någon som helst story, zombies kommer upp från ingenstans rakt in i ett köpcenter. Inte ens kusligt, bara jädrans komiskt.

Tack för mig

29 May 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Enligt min åsikt, ser det här spelet ut som det fulaste,töntigaste spel i hela vida världen. Grafiken ser verkligen inte ut som revolutionerande. 360 ska kunna mycket bättre. mycket sunkig grafik. Och huvudpersonen ser helt nerknarkad ut, fetis med tjock näsa. Varför ska man ens skaffa 360? Det undrar jag också. Om ni tror att det här kommer slå resident evil så går NI också på knark.

Det här är inte ens samma spelstil som resident evil, det här är jäkla hack n slash med en fetis. Ser inte ut att vara någon som helst story, zombies kommer upp från ingenstans rakt in i ett köpcenter. Inte ens kusligt, bara jädrans komiskt.

Tack för mig

Jag ser inte ner på din kritiska sida.

Allting i hela spel världen behöver inte ha den bästa grafiken i spelens historia

bara för att man skall kunna spela det.

Underhållningsvåld och Hack`n slasch är riktigt j*vla roligt.

Mer meningslös våld åt världen tack!

Misantropiska bajshuvuden och en lokalisering till tarmar och substanser

i en 2D-värld full av zombies som skall tillbaka till underjorden

än en gång fast på ett brutalare sätt!

men gör ett bättre spel själv då magiskabarnet, sluta klaga, om du inte kan göra bättre själv <_<

Nivå 5 · Fuskare

Men orka att ni klagar på en för att han inte gillar samma spel som ni..

7 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

Coolt spel, V Ä L D I G T likt state of emergency, SPLAT SPLAT och SPLAT, Coolt, Men en story skulle inte sitta fel va?!

Nivå 4 · Lärling

Det märks att du inte lirat RE4 .....

8 Jun 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

men gör ett bättre spel själv då magiskabarnet, sluta klaga, om du inte kan göra bättre själv  <_<

Vadå klaga? Jag får framföra mina åsikter hur mycket jag vill. Gillar jag inte spelet så skriver jag att jag inte gillar det, och varför jag inte gillar det. JEZUS..... -_-

Nivå 4 · Lärling

Va onödiga ni två e. sluta klaga på varran. alla har rätt att säga sin åsikt utan att nån annan ska få damp för det.

Min åsikt. Detta spel verkar vara jäkligt grym.

mycket zombies. och köra över zombies med en gräsklippare var det bästa jag sett hitils :D Grymt spel.

Senast ändrad:

19 Jun 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Coolt spel, V Ä L D I G T likt state of emergency, SPLAT SPLAT och SPLAT, Coolt, Men en story skulle inte sitta fel va?!

Vem har sagt att det inte finns en story?!? hur mycket har dom avslöjat, en trailer? omfg...

sen så är ju t.ex Resident evils 4 story inte så där... jätte bra? eller hur låter det när man säger "Leon åk till spanien och leta efter USA president dotter!"

ja det låte inte bra men spelet äger än då.

Okej jag tycker du själv med lite erfarenhet av spelet, men jag tror att Resident evil 4 som jag kan väldigt bra är kanse 5 gånger bättre.

P.S Fy f*n va ful han va på trailern.

PcGamer har skrivit om Dead Rising och det ser verkligen underhållande ut.

Att döda zombies, som är besatta av att döda just dig.

Bäst story ever!

Oerhört bra grafik också.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in