MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vad är det för skillnad på FYND - Sänk andras ränta och Sänk andras ränta det är ju samma sak det är ju bara det att den andra kostar mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Kostar mindre men blir snabbt slutsålt. Men det är samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Kommer det bli Fynd många gånger??Jag hann bara med att köpa blandade poäng!Men vann 30P!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det står på grejerna när dom kommer tillbaka t ex "fylls på varannan vecka" själv fick jag dropskugga för 300=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Du har ju glimmande namn väl? Men FuskFreddie om du vann 30p då förlorade du 70p för att det kostade 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag har glimmande... men om jag skulle tröttna så har jag ju dropskugga oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Du har ju glimmande namn väl? Men FuskFreddie om du vann 30p då förlorade du 70p för att det kostade 100. Nej jag köpte det när ndet kosta 20P Och fick 50 så jag vann 30! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Aha, men då så är det ju lyllos dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Måste finna en tid då de fylls på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jo, nu hittade jag dem. Var 6:te timma fylls det på eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Kommer det bli Fynd många gånger??Jag hann bara med att köpa blandade poäng!Men vann 30P!! :) Hur vet man hur mycket man vinner??Det står när det fylls på där i fyndhörnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (katten @ 07/02-2004 09:07:36) Kommer det bli Fynd många gånger??Jag hann bara med att köpa blandade poäng!Men vann 30P!! :) Hur vet man hur mycket man vinner?? Det står när det fylls på där i fyndhörnan. Det står hur mycket man vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.