Funkar inte längre funkade första veckan men nu kan man bara kopiera till PvP har 4 på PvE och 2 på PvP
Test Servern Till Patch 1.11.0 Är Uppe
asså, ja blir så förjävligt trötta på era "GJ blizzard" etc, de gör allt de kan era klagoandar. Om det inte funkar, gå in på vanliga server för f*n. Varför spela på test serven när den ändå laggar för alla spelare? Jag kom in på 5 min efter PvP server kom upp igen, hur tror ni de såg ut 10 min senare? Jo, spelare precis ÖVERALLT. Ingen dator kan ta hand om alla dessa personer. Så sluta grina över att PvE eller PvP serven är nere o kör på vanliga.
Hur ska jag kunna kopiera nu då? Förut så fick man ju göra en lv 1 gubbe på pvp servern. Men på förra fredagen så kopiera jag 3 nya karaktärer så jag vet inte i vilken realm den har hamnat.
Eftersom i PVE är den inte, bara min warrior. Tror ni den kan ha hamnat på PVP?
jag har 1 på pve och 4 på pvp
dock är det alltid 7k+ i kön till pvp servern och ingen kö till pve
så jag brukar köra på pve...
Vad sägs som att starta en guild för fuska.se på pvp servern? eller pve?
upptagen hela tiden ffs!
Någon som har testat Naxxramas än? Jag har gjort det. Dog mot första gruppen av spindlar -.-
As svårt.
Mm. Har gjort det... Dog mot första bossen...
Första bossen är lika svår som näst sista bossen i Ahn Qiraj.
oj! ska nog ta ock försöka mig på ZG istället då!
Tänk inte så här. Aaa, jag har tier 2. Jag kan klara ZG med min grupp. Man måste ha bra taktik mot t.ex, Hakkar. Inte bara att springa fram och slåss.
↗ till inläggetTänk inte så här. Aaa, jag har tier 2. Jag kan klara ZG med min grupp. Man måste ha bra taktik mot t.ex, Hakkar. Inte bara att springa fram och slåss.
Sant , taktiken e viktigast..alla som kör test server är bara noobs..asså seriously Fixa en ZG/ NAX group med din guild i test serv .. annars gåre inte bra..folk leavar vid mitten av de och ignorar , vill ha summon,vet inte va tank är /healing är /dps är...men iaf I nya raid uppdaten kan ni använda /rw /readycheck..och i CT raiden använder man /rs för att alla ska kunna se vad du skriver och så...