Så ni kan väl lägga in fusk/rec och så. Det finns någon som skickar in trainers, låt de fusken ligga så länge men ta hand om de andra.
Skulle sidan bugga sig eller något så kan ni skicka ett sms till 0708-886520.
Så ni kan väl lägga in fusk/rec och så. Det finns någon som skickar in trainers, låt de fusken ligga så länge men ta hand om de andra.
Skulle sidan bugga sig eller något så kan ni skicka ett sms till 0708-886520.
Ha de gött så länge :)
Jag sticker iväg med imorgon.
Kommer hem på måndag.
Försöker komma in på internet om det går.
Åker till stugan för min del från och med imorgon, blir borta eventuellt till söndag, kanske tidigare.
Blir man ensam kvar här med alla spammers? Jätteshysst. <_<
Får väl banna alla spammare från mobilen och Opera mini då
Du slipper de två största spammarna iaf (i anmälningsforumet alltså), se det positivt. :)
Tillbaka igår natt, åker iväg 1-2v igen på tisdag som det ser ut nu. Inte riktigt nöjd med hur fusk godkännandet sköttes ^^ På 4 dagar var det ingen som godkände något. Vad ska man göra åt detta :/ Förbättra godkännande funktionen?
inte så många som varit här i helgen kanske?
vet inte men de blir snabbt väldigt dryyga att godkänna...finns dessutom en del gränsfall... recensioner är enklare för där är de antingen bra och kopierade eller så är de för dåliga för att existera. och så kommer det ju in någon godkänd ibland också...
men någon slags funktion för att enklare ta reda på om fusket finns. jagmenar, säg på Sims 2 finns det ju ton av fusk och alla gånger är det inte så enkelt att göra en sökning efter t.ex. en kod för att se om det varit med förut. men svårt att fixa kanske... dela upp fusken i avdelningar efter typ? tips, koder, guide etc?
sedan känns det väl halvtaskigt att gå igenom fusk när man får in sånnthär exempelvis...
när du spelar challenges, (gå lite neråt)
[200 rader längre ner...]
så bajsa på dej som f*n!
Då åker jag iväg igen.. försök och kolla de inskickade fusken/rec lite bättre den här gången... Kommer tillbaka på måndag som det ser ut nu.
Godkänna fusk händer det inte så ofta att man gör men nekar gör man. Dock har jag rätt fullt upp de sista dagarna i skolan nu så jag hinner inte med att ta alla.
Problemet är inte att vi inte godkänner, det är att det bara skickas in skit eller sånt som redan finns.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in