💬
Logga in
Fuska.se

Frågor Om Druid

19 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Här är frågorna:

1. Hur kommer man från Night elf ön till Ironforge. Jag vet att man ska åka båt men sen?

2. Vilka djur kan Druid förvandal sig till?

Om jag har fler frågor så säger jag det.

Du ska dra till Darnassus, gå igenom en portal i darnassus så kommer det finnas en brygga.

Åk med den till darkshore, sen tar du andra båten till menethil harbor.

Sen så får du gå igenom hela wetlands till lochmodan, sen därifrån behöver man bara fortsätta till dun morogh.

Rekomenderas för lv 10. För att dem j*vla krokodilerna kommer och reagera på dig as snabbt om du springer förbi dem.

De djur som dem kan förvandla sig till.

Först så ska du göra en druid quest vid lv 10. Då lär du dig bear form.

lv 16 så ska du göra en as lång quest för att bli säl. Du simmar 50%snabbare i vatten.

lv 20 så kan man träna sig för att bli Cat form. Night elvs är en panter och hordes är en lejon, man springer 30% snabbare om du ställer dina talents rätt.

lv 30 så lär du dig och bli snabb tiger som springer 40% snabbare. (De flesta använder den formen när dem tar flaggan i wsg.

Nivå 6 · Fuskare

LVL 10, Bearform (+armor + hp)

LVL 16 Aquaticform (+50%speed i vatten)

LVL 20 Catform (+ Agility)

LVL 30 Travelform (40% speed på land)

LVL 40 Dire Bearform (+ mycket armor + mycket hp)

LVL 40 (Om du satt dina talents i balance) Moonkinform (+ armor)

Nivå 4 · Lärling

360% mer armor och en aura som ger alla i partyt 3% extra critt (moonkin form)

Men utseendet på direbear form är likadan som den vanliga.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

Jag har en fråga till:

Vad ska man göra på questet så man kan bli bear och alla andra quest man ska göra. Är björnarna snabbare när man får dem på level 10 eller är dem lite snabbare.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Sluta spamma till dig inlägg. Vad du ska göra på questet står på din quest log. Bear formen gör dig inte snabbare, men du får mer i HP och Armor. Ganska säker på att du slår hårdare också.

Okej tack för sa sa det. Ja undrade bara för han sa att säl uppdraget var jätte långt och jag är inte bra med uppdrag men tack för du sa det där med armor.

Fråga någon druid som redan har blivit säl. Jag satt en natt och försökte klara questen.

22 May 2006
Nivå 6 · Fuskare

vilken server kör du på?

jag kanske kan hjälpa dig, vet hur man får alla forms

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Du ska dra till Darnassus, gå igenom en portal i darnassus så kommer det finnas en brygga.

Åk med den till darkshore, sen tar du andra båten till menethil harbor.

Sen så får du gå igenom hela wetlands till lochmodan, sen därifrån behöver man bara fortsätta till dun morogh.

Rekomenderas för lv 10. För att dem j*vla krokodilerna kommer och reagera på dig as snabbt om du springer förbi dem.

De djur som dem kan förvandla sig till.

Först så ska du göra en druid quest vid lv 10. Då lär du dig bear form.

lv 16 så ska du göra en as lång quest för att bli säl. Du simmar 50%snabbare i vatten.

lv 20 så kan man träna sig för att bli Cat form. Night elvs är en panter och hordes är en lejon, man springer 30% snabbare om du ställer dina talents rätt.

lv 30 så lär du dig och bli snabb tiger som springer 40% snabbare. (De flesta använder den formen när dem tar flaggan i wsg.

Det går inte att komma till Ironforge typ. Det är massa berg ivägen när man kommer in i Loch modan. Hur ska jag göra för att komma förbi bergen.

Nu har jag klarat questet där man fixar björnen. Min Druid är på Ragnaros.

Finns en massa tunnlar genom bergen. Akta dig får orc mobs. lv 20-23.

23 May 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #12

Kan du säga var tunnlarna finns?

Följ bara huvud vägen! www.thottbot.com is your freind!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Här är frågorna:

1. Hur kommer man från Night elf ön till Ironforge. Jag vet att man ska åka båt men sen?

2. Vilka djur kan Druid förvandal sig till?

Om jag har fler frågor så säger jag det.

''

1. Flyg till menethil harbor,wetlands. Sen följer du bara vägen raka vägen till iron forge.. det står nog på skyltarna vilket holl.

2. Druider kan förvandla sig till: Bear form,aquartic form,cat form,travel form,moonkin form och furbolg form. Men furbolg form kan alla göra sig till det är ett quest som man hittar i ashenvale,astranaar av typ mane wolf runner eller nott sont.

hoppas jag förklarade bra :)

Senast ändrad:

24 May 2006
Nivå 1 · Novis

När jag kuta me min hunter dog jag på dom där krokodilerna så jag kuta som spöka till ironforge å ressa på gravgården där :)

Nivå 6 · Fuskare

ja det är ju ett sätt att göra det på :P

men om nån kör på genjuros så kan jag hjälpa er där!

Nivå 1 · Novis

äre inte den servern som har bästa Alliance guilden i europa? :P

Nej, Al akir har bästa horde guilden. Men jag vet inte om det är alliance bästa guild där också.

28 May 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #19

Jag har klarat det nu ändå. Tack för att ni hjälpte mig =).

Nivå 4 · Lärling

säl questet:

först tar du teleporteringen till Moonglade,sen tar du questet där i huset på andra våningen.

när du gjort det så startar en tid som jag glömt bort hur länge den är men när du har questet så dycker du i vattnet där och söker på botten efter en sak du kan öppna, det finns adnings saker under vattnet ochså :P.

när du öppnat lådan så ska du till WF (westfall) och dyka i vattnet på vänster sida på kartan.

där öppnar du en låda sen ska d till darkshore och vandra i skogen tills du kommer till vattnet där måste ochså leta efter en låda sen så gå du till en ö i moonglade och sätter ihop dom 2 sakerna och lämnar questet där du tog den

i huset.

tror att tiden var 30 min= svårt quest :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in