💬
Logga in
Fuska.se

Heroes V (5)

22 svar · startad

§1.3

gillat alla delar i serien, men nån annan har det/ spelat det här, har också tittat gamefaqs forumet mm, verkar bli minst liika bra som dom andra, men som sagt nån som spelat det?

Senast ändrad:

27 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

min bror har det och han säger att det är väldigt bra!!

bättre än 4. så mycket kan jag säga

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

nix har inte spelat nått av dom spelen

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Har inte spelat det, men av recensionerna jag läst på Gamespot och iGN så verkar det hyffsat. Inte revolutionerande och det klår nog inte heroes 3 eller 2, 4an tar den nog för den sög. :S Har aldrig gillat heroes serien så ja har inte tankat det än

Nivå 0 · Nykomling

Spelat 3:an en del , det ägde... jhag blev riktigt besviken på 4...

Men 5 är ju mer som 3:an och 5:an är riktigt kul tycker jag....

Nivå 0 · Nykomling

Har lirat det hos en kompis som tankade det, det var ganska skoj. Bättre än fyran i alla fall, lite förvirrande städer innan man vänjer sig dock.

Senast ändrad:

4:an var en besvikelse för mig... Might And Magic stämningen var borta.

Hoppats verkligen att 5:an kommer leverera och kommer påminna om de gamla Might and Magic fast med bättre grafik.

Senast ändrad:

3 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis, asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det.

Nivå 0 · Nykomling

har spelat 3:an. Det var ganska så roligt..

men, kan man ladda ner 5:an gratis eller!?

Om man kan plz säg vart! (inget olagligt tack)

Nivå 0 · Nykomling

jag tror att jag ska ladda ner det ..det ser bra

4 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling Baron
↗ till inlägget

Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis,  asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det.

Finns fem raser om jag inte minns fel, natur-rasen och alverna finns också med. De har dock tagit bort is-rasen och det finns inga isbanor >_<

Ett ganska kul spel, dock tröttnat på det nu. Spelade trean för mycket på den gamla goda tiden.

Nivå 0 · Nykomling

Hur stort är spelet?

Nivå 0 · Nykomling

MEN OMG!!! Vart laddar man ner spelet!!?

5 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling Baron

Där du har laddat ner andra spel de senaste 6 åren kanske?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis,  asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det.

Ok tack för svaret. 3:an var ju outstanding på den tiden :). Tråkigt att dom tagit bort is-rasen...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

??!?!?!? jag hadde inte ens någon dator för 6 år sedan!? :blink: :huh: :cry:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

lol, och det han menar tror jag inte är så lagligt...
6 Jun 2006

dom har raserna finns

sylvan: natur

haven: männsko staden

inferno: vad tror ni

academy: IS RASEN, dom har master gremlins och titander mm men tatt bort nåra och satt dit lite nya saker istället.

dungeon: black dragons mm

necropolis: skelett stad.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

dom har raserna finns

sylvan: natur

haven: männsko staden

inferno: vad tror ni

academy: IS RASEN, dom har master gremlins och titander mm men tatt bort nåra och satt dit lite nya saker istället.

dungeon: black dragons mm

necropolis: skelett stad.

Ok 6 raser alltså. tack så mkt. :)

8 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

Twiztha:Dem heter väll inte Titaner längre?Dem heter väll Collouses(stavning?)??

Men ja älskar de spelet, minst lika kul som 3:an...Mkt bättre än 4:an som var en enorm flopp!!

BTW:Nån som kan hjälpa mejj på 4:uppdraget me människorna?När man ska möta en gubbe å hans alvarmé så behöver man ju Boots of Levitation så man kan gå över floden, å dem har jag, men jag kan inte gå på vattnet även fast jag har dem, å jag har dem equipped...

Jag skapar ett eget ämne om de inte e nån här som kan helpa mejj!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in