Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte.

Hmmm.... kanske din öga var sådär?

 

Kan 3 människor se samma fel samtidigt?

När jag var vid skolan på natten en gång, så såg jag och 2 andra en röd prick inne i skolan, i ett klassrum.

Det såg ut som någon lyste med en laserpekare, men vi såg då ingen i närheten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Inte så läskigt, men jag och fyra kompisar var ute och gick typ halv 9 på kvällen,

och då hörde vi något som prasslade i buskarna. Då vi kom närmare såg vi

att det var en katt, och precis när vi kom fram till den hoppade den upp

och bet en av mina kompisar i handen, så blodet började forsa.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har också sett en röd prick på himlen. De var typ för 2 år sen när jag och mina kusiner (3 och 5år) var ute och "skojade" :P När plötsligt han som var 3 skrek. "TITTA" då var de en röd prck som for åt alla håll. jag tänkte inte direkt mer på de utan trodde att de var kankse flygplan... scary.

 

Såg en röd prick på himlen som först for till höger, sen bytte håll mot vänster, och sedan till höger igen vad det var vet jag inte.

 

Hmmm.... kanske din öga var sådär?

 

Kan 3 människor se samma fel samtidigt?

När jag var vid skolan på natten en gång, så såg jag och 2 andra en röd prick inne i skolan, i ett klassrum.

Det såg ut som någon lyste med en laserpekare, men vi såg då ingen i närheten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag skulle gå och lägga mig, och sen mycket senare på natten vaknade av att min tv var på, och båda mina kuddar var på TVn och mitt täcke var borta. O_o Jag hade visst gått i sömnen och gjort allt det där, och täcket var under sängen. Jag fattade ingenting :P

 

Sen var det ett fyllo som misshandlade sin hund när jag var i Stockholm i Jakobsberg. Han stod utanför någon butik och skrek, han var stupfull. Sen så kom en vakt och försökte prata vett med han men då började dom bråka och slåss. Sen när 2 vakter till kom och drog undan han och sa till han att han inte får komma in när han är så full, då slog han till sin egen hund på käften :(

ja har också gått i sömnen. när jag sov hos en kompis så hade jag tagit hans kudde och sovit på den. och mitt täcke låg under hans säng. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte hänt så mycket läskigt på sistone, men när jag var liten så skulle jag typ gå och lägga mig. Det var typ kolmörkt i rummet men sen hörde jag massa konstiga ljud. Blev typ skiträdd men det visade sig att det var katten som klättrade bland min leksaker (jag sa ju att det var när jag var liten!) och välte ner dem :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...