Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

nu vet jag, när jag en gång hade löst kosord i sängen...så ja jag kunde inte somna såg bokstäver överalt :cry:

det måste ha varit det läskigaste jag varit med om.

Sen så finns det en dröm jag har drömt 4 ggr...en ekorre som jagar mig runt huset...

och sen har jag blivit typ uppspeedad så att det känns som att det går typ 5 ggr fortare...det är läskigt...

 

well det var mina läskiga saker. Cya

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu vet jag, när jag en gång hade löst kosord i sängen...så ja jag kunde inte somna såg bokstäver överalt :cry:

det måste ha varit det läskigaste jag varit med om.

Dina näthinnor vart för vana vid ord och ljus så när det vart mörkt så vart det som en så stor chock för ögonen att bokstäverna stannade kvar i huvudet.

 

Jag tycker sånt är läskigt ex om man lyssnat på musik, radio, eller ett nyhetsprogram sen är det tyst i hela huset men man hör ändå röster från det och det beror på att rösterna fortfarande är kvar i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var nog på haloween, det var några skitungar som hade fått tag i sånna här RIKTIGT starka strålkastare (många också) och format ljuset till en fladdermus. Och lös rätt upp i himlen, klockan var kanske 23:00-00:00, men endå... En stor j*vla fladdermus mitt uppe i himmeln?!

Batman?

 

För mig är det nog när jag blev överkörd för lite mer än 5 år sen. Jag blev inte skadad eller så, men det kan lätt vara lite läskigt när man går (halkade i det här fallet) över vägen och helt plötsligt ser en bil komma från sidan i hög fart. Men den hann bromsa så jag bara "puttades" framåt ganska hårt.

 

Eller när vi krockade med våran båt. Full förare, hög fart, mörkt, och inte speciellt breda ställen att köra på, så vi körde in i land.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu vet jag, när jag en gång hade löst kosord i sängen...så ja jag kunde inte somna såg bokstäver överalt :cry:

det måste ha varit det läskigaste jag varit med om.

Dina näthinnor vart för vana vid ord och ljus så när det vart mörkt så vart det som en så stor chock för ögonen att bokstäverna stannade kvar i huvudet.

 

Jag tycker sånt är läskigt ex om man lyssnat på musik, radio, eller ett nyhetsprogram sen är det tyst i hela huset men man hör ändå röster från det och det beror på att rösterna fortfarande är kvar i huvudet.

 

Det händer mig skitofta. Jättedrygt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Det var halloween och jag och några kompisar gick till ett hus och knackade på ingen öppnade och det var sent på natten sen så smörjde min kompis tandkräm över handtaget på dörren sen gick vi till ett annat hus sen så såg vi nån komma mot oss och det var gubben som bodde i huset han tog tag i min kompis hand och drog iväg han alla blev skit rädda sen kom min kompis tillbaka med tandkräm på tröjan!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Insekter..

 

Det kanske låter fånigt, men så fort jag får se en spindel lika stor som en vuxen mans hand krypa runt vid porten till mitt hus, så får jag panik, slänger iväg allt jag har i handen, och springer ifrån fort som f*n. Det är vid såna tillfällen, som jag kan sitta och vänta i en timma på att spindeln ska gå iväg, innan jag kan gå in igen :o

 

Och brr, när jag är hemma och hör något i luften, tittar bakom mig och ser en geting flyga runt. Då skriker jag så hela huset tror att jag blivit våldtagen eller något xD, springer ut ur rummet getingen är i, låser alla dörrar så den inte kan flyga efter mig, och ber någon (typ morsan eller farsan) att slå ihjäl den.

Sommarn skulle vara perfekt, om det inte var för alla insekter :(

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Insekter..

 

Det kanske låter fånigt, men så fort jag får se en spindel lika stor som en vuxen mans hand krypa runt vid porten till mitt hus, så får jag panik, slänger iväg allt jag har i handen, och springer ifrån fort som f*n. Det är vid såna tillfällen, som jag kan sitta och vänta i en timma på att spindeln ska gå iväg, innan jag kan gå in igen :o

 

Och brr, när jag är hemma och hör något i luften, tittar bakom mig och ser en geting flyga runt. Då skriker jag så hela huset tror att jag blivit våldtagen eller något xD, springer ut ur rummet getingen är i, låser alla dörrar så den inte kan flyga efter mig, och ber någon (typ morsan eller farsan) att slå ihjäl den.

Sommarn skulle vara perfekt, om det inte var för alla insekter :(

Heh, typ samma här. Har fobi mot getingar, humlor, bin och spindlar :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...