Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När jag och några kompisar bestämde oss för att simma över Genévesjön(Från Schweiz till Frankrike xD) en natt i somras. Vi kom typ en bra bit ut och så fick jag kramp i ena benet. Jag kunde inte använda benen och jag var tvungen att simma tillbaks med bara händerna. Inte så "jättefarlig" situation men visst blev man rädd när man var ett par hundra meter ut i vattnet och det högg till som fasen av smärta i benet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då min mamma väcker mej då jag ska till skolan :(

 

 

(Jag är väldigt morgontrött)

När jag var liten och var på ett badhus i finland så simmade jag för långt ut och jag inte bottnade så jag försökte hoppa tillbaks men jag drogs längre ut i vattnet och jag fick panik men en kompis stora syrra räddade mig,badade inte på tre dar efteråt och när min syrra höll på å drunkna i en pool jävlit läskit HU! :yucky:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en skata som hade ätit såna bär som dom blir fulla av och den körde in i fönstret, det lät ashögt BOOM

och sen titta jag ut, på rutan var det blod och en fjäder och sen nedanför fönstret var den helt stilla och blodig, jag gick ut och petade på den med en maskros en halvtimme efter och då flög den iväg :pinch:

Redigerat av Doglovers
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en skata som hade ätit såna bär som dom blir fulla av och den körde in i fönstret, det lät ashögt BOOM

och sen titta jag ut, på rutan var det blod och en fjäder och sen nedanför fönstret var den helt stilla och blodig, jag gick ut och petade på den med en maskros en halvtimme efter och då flög den iväg :pinch:

HAHAHAHAHA ;'D

 

Det var det bästa idag, med en maskros XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n för 5 sek sen när jag gick ut i mörka hallen och hämtade engelskaläxan så kändes det verkligen som att någon låg i skuggorna på marken framför dörren och skulle ta fram en yxa och skjuta mig.

fick cp ryck och sprang ut ur hallen

Och hur exakt skulle han lyckas med det isåfall ? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n för 5 sek sen när jag gick ut i mörka hallen och hämtade engelskaläxan så kändes det verkligen som att någon låg i skuggorna på marken framför dörren och skulle ta fram en yxa och skjuta mig.

fick cp ryck och sprang ut ur hallen

Och hur exakt skulle han lyckas med det isåfall ? :)

 

http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2229449/2/istockphoto_2229449_axe_gun.jpg

 

så kanske?

 

 

själv kan jag inte komma på något speciellt läskigt jag varit med om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte en aning asså, annars brukar jag ju vara väldigt svag för skräckfilmer, men det är ju inte i verkligheten.

Så... Typ när jag var själv hemma på vintern en gång, så klockan 8 typ när det är kolsvart, så när jag ska ta en macka (eller vad det var) så ser jag två gula ögon i vardagsrummet under soffan, jag blir asrädd och kastar tallriken på det. Sen tände jag ljuset, så var det en jätte gullig katt.

 

 

Har du katter som husdjur Lr hadde den krypigt in?

 

Om jag hade haft en katt hade jag inte blivit så jäkla rädd. Och min pappa och jag hatar katter. Så.. Ja, den hade krupit in.

 

:angry:

 

OnTopic: En död råtta med uppsliten mage och vita maskar/larver inuti.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n för 5 sek sen när jag gick ut i mörka hallen och hämtade engelskaläxan så kändes det verkligen som att någon låg i skuggorna på marken framför dörren och skulle ta fram en yxa och skjuta mig.

fick cp ryck och sprang ut ur hallen

Och hur exakt skulle han lyckas med det isåfall ? :)

 

 

 

du vet, jag är bra på att fantisera:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...