💬
Logga in
Fuska.se

Söker Bandmedlemmar!

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej!

Jag har skapat ett nytt band och har olika förslag till namn (Silver Rock, The splatters, The splinters, Hell´s spider, Spider in the web, Net-O, Mothers Freaks, World Freaks många fler). Det dåliga är att jag måste ha några bandmedlemmar som kan spela b la:

*Trummor

*Gitarr

*Bas

Detta bandet är ett Svenskt hårdrocks band och några låtar är redan klara. Är du intresserad skriv här.

Mer information får du senare...

Nivå 0 · Nykomling

Kan ju vara bra om du skriver vart du bor också ifall att nån som bor 100 mil ifrån dig nappar :/

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Kan ju vara bra om du skriver vart du bor också ifall att nån som bor 100 mil ifrån dig nappar :/

Jag vet.. Men jag behöver liksom inte ge ut var jag bor ännu, jag sa om dem var intresserad kunde dem skriva här..

Nivå 0 · Nykomling

men du tror de e väldigt många som nappar när du inte ens har skrivit vilket landsakp du bor i

Nivå 0 · Nykomling

detta är nog inte det bästa sättet att värva medlemmar på.

28 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

nej, typ det sämsta. Dessutom sätter jag en 10a på att det inte kommer funka, och om en vecka kommer du ha lagt ner idéen

Ingen kan söka upp dig om du bara säger landskapet. Däremot adress och postnummer ska man vara försiktig med..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Ok... Det är bra om ni bor rätt så långt ner i Skåne, som t.ex. i Klagstorp, Svedala eller Trelleborg (där jag bor).. Ett Svenskt-Skånsk hårdrocks band med ungomar.. Gött!

30 May 2006

Du skulle väl inte behöva en kille som spelar gurka? =)

Men som många andar har skrivit, du kommer knappast få med några medlemmar från fuska.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Ok... Det är bra om ni bor rätt så långt ner i Skåne, som t.ex. i Klagstorp, Svedala eller Trelleborg (där jag bor).. Ett Svenskt-Skånsk hårdrocks band med ungomar.. Gött!

Bra koncept, men det är nog som sagt fel ställe att leta på.

Sätt upp en lapp i din skola eller på nån tavla i närheten, vetja ;-)

Lycka TiLL

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Thank you!

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Sök bandmedlemmar på andra ställen, internet är inte det bästa stället att göra det på.

1 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Jo, men kanske inte på en spelfusksida... det finns massa musik communities där du kan söka.

Nivå 0 · Nykomling

jag kan vara med

men jag bor i finland

Nivå 0 · Nykomling

Testa på http://jamma.se.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in