Scarlet Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Hej Admin, Jag har en fråga. Det är mycket spamm på fuska.se eller hur? Kan inte du ta bort trådarna som är spamm, eller ska dom vara kvar för att dom som spammar se att dom har gjort fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Modsen läser ju alla spamm-trådar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 LÅSER menar du väl? Jag har även för mig att låsta trådar försvinner efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Modsen läser ju alla spamm-trådar <_< Jaha. Nu fattade jag... Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 §1.27 - Att starta ämnen som är direkt riktade till en viss person. (Skicka PM istället) Anmäl trådarna som är spam så låses dem som denna tråd ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg