Hoppa till innehåll

Zelda Tp Kommer Suga...


Rekommendera inlägg

  • Svar 96
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

Zelda TP kommer leverera som de har sagt, det kommer f*nimej bli det bästa Zelda spelet!

Men det där med getterna, det hör ju inte till Zelda så det är dåligt.

Fast spelet kommer bli en succé, det vet man.

Grafiken ser lovande ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag får komma och störa mitt i maten så, tror ja faktisat att TP kommer bli en av dom bästa zeldaspelen "EVER"! vafan, ja blir ju kär i spelet bara på kolla på vikipedia som nån av er öppna kommer inte ihåg vem. men endå, den tecknade koplingen som ja stör mej på e att TWW var ju lite "sliskig" färjglatt spel. (De tyckte inte ja alls om när ja började se de spelet.) Asså ja tänkte först. "-Aha, barnspel" men ja började spela det. när jag just fått just fått båten. (kommer inte håg i huvet vad den heter) så började jag riktigt tycka om det spelet. Så ja tror detta kommer bli ett riktigt sköönt zelda spel :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zelda TP kommer leverera som de har sagt, det kommer f*nimej bli det bästa Zelda spelet!

Men det där med getterna, det hör ju inte till Zelda så det är dåligt.

Fast spelet kommer bli en succé, det vet man.

Grafiken ser lovande ut.

nja kanske inte det bästa men det bli säkert ett jätte bra spel ;):)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Getterna e ju typ bara i början av spelet när man ska lära sej handskas med hästen..Och trots allt så e ju Link en bondsnubbe i spelet,så man får väl räkna med nåra Bää! :P Och dom har ju sagt att på Twilight Princess så spelar djuren en viktig roll .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...